Klacht Ligo.nl: Niet leveren van kwaliteit. Slechte organisatie, matige bejegening, onvoldoende deskundigheid.

Laurens

Na veel broddelwerk in dienstverlening van Ligo - in technisch&organisatorisch proces en bejegening en deskundigheid - heb ik mijn membership opgezegd. Omdat Ligo nog geen tegenprestatie heeft geleverd en ik veel informatie heb verschaft waarmee zij dienstverlening kunnen verbeteren, heb ik verzoek gedaan om kosten van één maand terug te boeken. Leergeld en tijd zijn nu door mij betaald. Zonder enige tegenprestatie hoort die rekening bij de organisatie te liggen. Verzoek is mij een credit factuur te sturen.

Creditfactuur

Ligo.nl
    Beste Laurens,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden! Uiteraard hebben we jouw verbeterpunten ter harte genomen. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen deze met ons te bespreken. Omdat je niet volledig tevreden bent over het membership hebben wij je de laatste twee maanden van je (drie)maandelijks membership gratis gegeven! Je kan daarom nog tot begin december onbeperkt gebruik maken van alle services en diensten die wij jou als ondernemer aanbieden. De creditfacturen van de gratis twee maanden worden uiteraard per ommegaande aan je verstrekt.

Vriendelijke groet!

Team Ligo