Klacht Ligo.nl: Onprofessioneel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532987
Gebruiker
ab9381938d93
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via ligo.nl een aandeeloverdracht laten doen. Dat liep erg rommelig. Documenten die automatisch gegenereerd waren met fouten (moest tot drie keer aangeven waar dingen zoals ""conditions"=>{"0"=>{"action"=>"show", "field_id"=>"p1", "method"=>"eq", "value"=>"rp"}}}")), notaris die niet weet wat er in documenten staat (en ook 4 keer moet vragen om eens te kijken). Ik heb zware twijfels daardoor of de notaris en ligo hun werk wel goed hebben gedaan. Volgens ligo kan er ook niet een tweede blik door een ander geworpen worden ondanks een onprofessioneel en rommelig proces.

De oplossing

Laten controleren of het werk wel goed is uitgevoerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ligo.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ab9381938d93
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ligo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen