Klacht Ligo.nl: Opgelicht en genegeerd
Details
Klacht
Ligo heeft geld ontvangen voor diensten die ze niet hebben geleverd. Omdat ze hebben gefaald in het omzetten van een eenmanszaak naar een b.v. heb ik met spoed toch een bv opgericht zonder de eenmanszaak om te zetten.Het geld dat ik vooraf al had overgemaakt krijg ik niet terug. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid en komen steeds met smoesjes. Op e-mails reageren ze niet en als ik bel krijg ik een junior of een stagiaire aan de lijn die zsm wil opgangen omdat ze niet weten wat ze moeten doen en met het management willen overleggen.
Ze nemen geen enkel initiatief en vanaf dag 1 loop ik achter ze aan om dingen in gang te zetten. Dramatische ervaring vanaf dag 1.
Gewenste oplossing
Ik wil een fatsoenlijk reactie op de vele e-mails die ik heb verstuurd en simpelweg mijn geld terug voor de diensten die NIET geleverd zijn.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.