Klacht Ligo.nl: Oplichting van oekrainsche vluchteling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643004
Gebruiker
ZilverSpecht#279
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeer slecht bedrijf dat op dit moment misbruik maakt van Oekrainsche vluchtelingen. Klant is ruim 1200 euro kwijt door het niet nakomen van Zorgplicht door Ligo. Echter dit gaat nog een staartje krijgen aangezien zij een financiele dienstverlener zijn en vallen onder bepaalde regels zoals WFT. Klacht zal worden ingediend.

Gewenste oplossing

Terug betaling van betaald bedrag
Geboden oplossing
De klacht is in zijn geheel niet opgelost en zij zijn inderdaad geen financiele dienstverlener anders waren we wel naar het KiFid gestapt. Nu gaan we naar de rechter. Ook hier geldt dat dit bedrijf de zaken anders voorstellen dan in werkelijkheid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Ligo.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Vervelend om te horen dat de klant ontevreden is. Wij bieden onze dienstverlening alleen aan aan klanten die ofwel de Nederlandse ofwel de Engelse taal volledig beheersen. We stellen deze vragen uitdrukkelijk voor aankoop van onze diensten. In dit geval waren deze vragen bewust verkeerd beantwoord, waardoor wij met onjuiste informatie de dienst zijn gestart. Daarnaast zijn wij geen financiële dienstverlener, waardoor wij niet onder de WWFT vallen. Inmiddels zijn we al met de klant in gesprek.

    Hartelijke groet,

    Lisa van Ligo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ligo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen