Klacht Ligo.nl: technisch&organisatorisch rommelig proces en bejegening&deskundigheid onder niveau

Laurens

Na rommelige dienstverlening door Ligo - in het technisch&organisatorisch proces en in de bejegening&deskundigheid - vraag ik kosten terug van één maand membership. Ligo heeft veel informatie ontvangen om te kunnen leren. Dat heeft mij tijd gekost. In plaats van de rekening van dat leergeld zelf te betalen, legt Ligo die bij de klant, bij mij. Ik heb de organisatie een tweede kans gegeven, maar ook daarna heeft Ligo beloften niet waargemaakt. Een 'Head of Customer Success' die beter belooft, verlaat de organisatie terwijl ze aangeeft met vakantie te gaan.

Een creditfactuur toesturen.

Ligo.nl
    Beste Laurens,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden! Uiteraard hebben we jouw verbeterpunten ter harte genomen. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen deze met ons te bespreken. Omdat je niet volledig tevreden bent over het membership hebben wij je de laatste twee maanden van je (drie)maandelijks membership gratis gegeven! Je kan daarom nog tot begin december onbeperkt gebruik maken van alle services en diensten die wij jou als ondernemer aanbieden. De creditfacturen van de gratis twee maanden worden uiteraard per ommegaande aan je verstrekt.

Vriendelijke groet!

Team Ligo