Klacht Lijbrandt: 2 abbomenten betalen omdat de ene niet door heeft gegeven en andere zegt niks gehoort te hebben.

Pascal van den Akker

Ik ben in maart overgegaan van UPC naar Lijnbrandt.
Ik ben vanaf maart voor twee abbomenten aan betalen.
Lijnbrandt zou alles regelen en heeft dat niet gedaan en geeft mij nu de schuldt omdat ik een lijst in moes vullen wat ik al voor maart heb gedaan via internet.
Dit hebben ze nooit ontvangen zeggen ze en ik heb dat niet op geslagen.
Verders heb in maart toen ze apperaten kwamen aan sluiten van lijnbrandt de oude eruit gehaalt van upc en ik heb de zelfde dag nog gebeld naar upc en gevraagt wat ik er mee moest.
Ze zijde komen we ophalen.
nooit gebeurt twee weeken terug heb een maailtje weg gedaan of ik weg kon gooien omdat ze niet kwamen en toen vertelde ze me dat zelf op moest sturen.
Ze zijde dat mijn abboment nog liep .
Dus ik kijken op mijn bank nr en inderdaad ik moets nog steeds betalen .
Zij zijden dat lijnbrandt door had moeten geven zoz internet en telefoon .
TV had zelf moeten doen zijde ze.
Terwijl lijnbrandt alles zou regelen.
Ken ik hier nog wat aan doen?

Terug gaven van geld.

Lijbrandt
    Beste meneer Van den Akker,Onze collega's hebben u eerder dit jaar per brief gevraagd om de gegevens voor uw overstap, tot op heden hebben wij uw gegevens niet ontvangen. Wij sturen u vandaag opnieuw de brief en ontvangen graag de gegevens voor de overstap. Wij kunnen uw kosten van UPC niet vergoeden.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt
    Pascal van den Akker
    IK heb van de week nog over gebeld , de brief lag weer thuis .
    ivb 4 weken vacantie heb ik even niks aan gedaan.
    Ze zijden dat alles al in de computer stond en alle gevenens zij aanwezig.
    Verders vonden raar dat ik al twee keer inschrijvings brief heb gehad en terwijl ik al vanaf begin in de computer voor kom.
    Maar ik heb hier geen zin meer in ,draait er toch op uit dat ik verkeerd heb gedaan eb ik naar mijn centen kan fluiten. Maar bedankt voor jullie moeite Mvg Pascal
    Lijbrandt
    Beste meneer Van den Akker,Wij sluiten hierbij uw klacht verder af, Lijbrandt zal verder niet afwijken van haar standpunt.We bedanken u voor het contact via www.klachtenkompas.nlMet vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?