Klacht Lijbrandt: 2 abbomenten betalen omdat de ene niet door heeft gegeven en andere zegt niks gehoort te hebben.
Details
De klacht
Ik ben in maart overgegaan van UPC naar Lijnbrandt.Ik ben vanaf maart voor twee abbomenten aan betalen.
Lijnbrandt zou alles regelen en heeft dat niet gedaan en geeft mij nu de schuldt omdat ik een lijst in moes vullen wat ik al voor maart heb gedaan via internet.
Dit hebben ze nooit ontvangen zeggen ze en ik heb dat niet op geslagen.
Verders heb in maart toen ze apperaten kwamen aan sluiten van lijnbrandt de oude eruit gehaalt van upc en ik heb de zelfde dag nog gebeld naar upc en gevraagt wat ik er mee moest.
Ze zijde komen we ophalen.
nooit gebeurt twee weeken terug heb een maailtje weg gedaan of ik weg kon gooien omdat ze niet kwamen en toen vertelde ze me dat zelf op moest sturen.
Ze zijde dat mijn abboment nog liep .
Dus ik kijken op mijn bank nr en inderdaad ik moets nog steeds betalen .
Zij zijden dat lijnbrandt door had moeten geven zoz internet en telefoon .
TV had zelf moeten doen zijde ze.
Terwijl lijnbrandt alles zou regelen.
Ken ik hier nog wat aan doen?
De oplossing
Terug gaven van geld.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.