Opgelost door Lijbrandt: Aansluiting nog steeds niet opgeleverd

pb

Dit voorjaar heb ik een glasvezel contract afgesloten bij Lijbrandt. Daarna medio mei is reggefiber de kabel komen leggen en is direct het modem opgehangen. Sindsdien wacht ik op activatie van de boel en toezending van de bonodigde spullen. Blijkbaar is sprake van een kruisverbinding waardoor de zaak niet werkt. Ik heb hierover ook nog met Reggefiber gebeld, zij zouden ook actie ondernemen maar ook dit heeft niets opgelost.

Inmiddels al herhaardelijk met Lijbrandt gebeld, steeds toezeggingen dat e.e.a. wordt opgepakt en opgelost maar in praktijk gebeurt er niks. Een medewerke van de klantenservice die ik vandaag sprak gaf na een blik in het systeem zelfs ronduit toe dat op eerdere meldingen van mijn kant "geen actie was uitgezet".... Tsja.

Verder is het bijzonder teleurstellend hoe je door de klantenservice rondgestuurd wordt. Intern doorverbinden is blijkbaar niet mogelijk en iedereen verstopt zich achter zijn eigen ingekaderde taak en verwijst naar andere afdelingen.

Ik wil mijn contract per direct opzeggen.

Lijbrandt
    Beste meneer Baeten,U geeft aan dat u al lange tijd wacht op onze diensten. Wij proberen u de glasvezeldiensten alsnog spoedig aan te bieden. Wij hopen dat u ons hiervoor de kans wilt geven.Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
    pb
    Beste Fleur,Ik heb al meerdere kansen gegeven, mijn verzoek was duidelijk en ik herhaal het nogmaals: ik wil per direct mijn contract opzeggen.Ik ontvang graag per ommegaande een schriftelijke bevestiging hiervan.
    Lijbrandt
    Beste meneer Baeten,U wilt uw abonnement bij Lijbrandt opzeggen. Dit maken we voor u in orde. Vandaag is uw abonnement gestopt.Heeft u vragen?
    Heeft u vragen? Bel ons dan gerust. Ons nummer is 088 – 555 25 22. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
    pb
    Beste Fleur,Gezien de ervaringen tot heden ben ik op zijn zachts gezegd wat sceptisch, daarom hierbij een dringend verzoek om mij schriftelijk (per brief!) de stopzetting te bevestigen.

pb

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?