Klacht Lijbrandt: Anderhalve maand geen internet, tv en telefoon

jwablom@hotmail.com

Wij ontvangen sinds 8 mei geen internet, telefoon en interactieve hd tv meer in huis. Hierover hebben we in het begin bijna dagelijks gebeld met de klantenservice van Lijbrandt. Als resultaat is er een nieuwe adapter en een nieuwe modem geplaatst. Helaas beide zonder enig resultaat. Het probleem lijkt dieper te liggen. Sindsdien zijn we zijn blijven mailen en bellen, maar er wordt maar geen actie ondernomen. In zijn reacties is Lijbrandt altijd vol begrip en bieden ze hun excuses aan. De situatie blijft echter onveranderd. Meermaals is er ons beloofd dat we teruggebeld zouden worden, zonder dat dit daadwerkelijk gebeurde. Bovendien spraken de klantenservice medewerkers over compensatie aan de telefoon, maar ook daar vernemen we niets van. De laatste keer contact was op 12 juni. Lijbrandt zou haast maken en de volgende dag terugbellen. Sindsdien hebben we niets gehoord.

Het opheffen van de storing, zodat we weer internet, tv en telefoon hebben. Daarbij compensatie voor de extra kosten die gemaakt zijn als gevolg van deze storing

Lijbrandt
    Beste meneer Blom,Wat vervelend dat u al zo lang zonder diensten zit. Wij proberen dit zo snel mogelijk voor u te verhelpen. Zodra er meer informatie beschikbaar is, laten wij het u weten.
    Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Lijbrandt
    Beste meneer Blom,De storing is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het ongemak dat u hierbij heeft gehad. Wij zorgen ervoor dat alle abonnementskosten van 8 mei tot 18 juni worden gecrediteerd. Dit betekend dat er een bedrag in mindering wordt gebracht op een volgende factuur.Wij hopen dat u inmiddels weer met plezier gebruik maakt van onze diensten.Met vriendelijke groet,
    jwablom@hotmail.com
    Hetvoorstel tot afhandeling komt niet tegemoet aan de door mij gewenste oplossing. Het lijkt mij logisch dat de abonnementskosten over de periode van de storing gecrediteerd worden. Daarnaast heb ik door het niet werken van internet en telefoon nogal wat extra kosten gemaakt. Zodra ik de volgende factuur van mijn mobiele telefoon ontvangen heb zal ik over de totaal extra gemaakte kosten een meer gespecificeerde mail hierover naar Lijbrandt sturen.
    Lijbrandt
    Beste meneer Blom,De door u gevraagde extra kosten vallen onder gevolgschade. Dit vergoeden wij niet.Met vriendelijke groet,
    jwablom@hotmail.com
    Erg triest dat Lijbrandt zg. gevolgschade niet vergoedt. De door de vriendelijke medewerkster telefonisch aangeboden compensatie is dus alleen dat de abonnementskosten over de 6 weken van de storing gecrediteerd worden. Helaas voor ons daardoor geen bevredigende afhandeling.
    Verder zal het toeval zijn, maar wel opmerkelijk dat de storing 2 dagen na het plaatsen van de klacht op klachtenkompas en 4 dagen voordat er een expert van Lijbrandt nog eens naar de modem zou komen kijken, verholpen was.

jwablom@hotmail.com

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?