Klacht Lijbrandt: contract opzeggen, antwoord blijft uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 4813
Gebruiker
CW (Wilco) Mierop
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Enkele weken Lijbrandt opzegging toegestuurd glasvezelcontract, 3 mails gestuurd, automatische antwoordmail zegt binnen 2 dagen met antwoord te komen, heden ruim week later. Wil per 1 augustus van contract af maar door uitblijven antwoord bestaat kans dat contract niet opgezegd wordt en ik achteraf nog bewijslast en kosten heb die onnodig zijn bij correcte communicatie. Ik zou deze afhandeling het liefst zonder problemen op een klantvriendelijke manier opgelost willen zien.

De oplossing

Correcte antwoorden door de door het bedrijf zelf gehanteerde antwoordtijd in acht te nemen

2 reacties

  1. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer Mierop,Hierbij bevestigen wij dat uw abonnement per 25 juli 2012 is opgezegd, u heeft de eindafrekening ondertussen ontvangen.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt
  2. Auteur
    CW (Wilco) Mierop
    Datum
    Het is jammer dat ik begin oktober, via Klachtenkompas antwoord krijg, terwil het bedrijf enkele maanden ervoor niet wilde meewerken. Het punt communicatie blijft staan in mijn klacht. Ik wilde mijn abonnement opzegggen en zou binnen door bedrijf gehanteerde termijn (ver voor 1 augustus 2012) antwoord krijgen. Het bedrijf kan beter op de door haar eigen website vermelde punten aandacht vestigen en zich hier aan houden, of aaanpassen. Het zal leiden tot een grotere groep tevreden (ex-)consumenten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CW (Wilco) Mierop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen