Klacht Lijbrandt: contract opzeggen, antwoord blijft uit

CW (Wilco) Mierop

Enkele weken Lijbrandt opzegging toegestuurd glasvezelcontract, 3 mails gestuurd, automatische antwoordmail zegt binnen 2 dagen met antwoord te komen, heden ruim week later. Wil per 1 augustus van contract af maar door uitblijven antwoord bestaat kans dat contract niet opgezegd wordt en ik achteraf nog bewijslast en kosten heb die onnodig zijn bij correcte communicatie. Ik zou deze afhandeling het liefst zonder problemen op een klantvriendelijke manier opgelost willen zien.

Correcte antwoorden door de door het bedrijf zelf gehanteerde antwoordtijd in acht te nemen

Lijbrandt
    Beste meneer Mierop,Hierbij bevestigen wij dat uw abonnement per 25 juli 2012 is opgezegd, u heeft de eindafrekening ondertussen ontvangen.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt
    CW (Wilco) Mierop
    Het is jammer dat ik begin oktober, via Klachtenkompas antwoord krijg, terwil het bedrijf enkele maanden ervoor niet wilde meewerken. Het punt communicatie blijft staan in mijn klacht. Ik wilde mijn abonnement opzegggen en zou binnen door bedrijf gehanteerde termijn (ver voor 1 augustus 2012) antwoord krijgen. Het bedrijf kan beter op de door haar eigen website vermelde punten aandacht vestigen en zich hier aan houden, of aaanpassen. Het zal leiden tot een grotere groep tevreden (ex-)consumenten

CW (Wilco) Mierop

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?