Klacht Lijbrandt: géén telefoon

J Lips

Op 29-11-2012 het abonnement opgezegd bij lijbrandt, mijn man j.f.p lips, heeft op 29-11-2012 een 50/50 klaar abonnement genomen bij lijbrandt.
men kon dat niet aansluiten omdat er een nog actieve aansluiting was.
na 7 keer bellen en diverse e-mails was er op 15-01-2013 een omzetting naar 50/50 klaar. óók een nieuw tijdelijk telefoonnummer(het uode werd dan later weer actief middels de overstapservice.vrijdag 08-02-2013(vorige week) hadden we géén telefoon meer,óók geen overzetting dus.
diverse keren gebeld en gemaild, vandaag(15-02) kreeg mijn man te horen dat de "nog niet goed opgeleide collega's" een fout met het soort systeem hadden gemaakt, deze mdewerker zou dat direct recht proberen te zetten.tot nu nog steeds géén telefoon. u begrijpt dat we het nu wel goed zat zijn en graag zien dat u er werk van wil maken. alvast bedankt,
w.c.d. lips laurijssens.
wegenbouw 56
3991nk houten
0611497332

Lijbrandt
    Beste meneer en mevrouw Lips,Wij proberen uw telefoonnummer weer actief te krijgen. Zodra er meer bekend is wanneer het nummer weer actief wordt, hoort u opnieuw van ons.Met vriendelijke groet,
    Lijbrandt Webcare
    Lijbrandt
    Beste meneer, mevrouw Lips,Het telefoonnummer is weer actief. Werkt alles nu naar behoren?Met vriendelijke groet,
    Lijbrandt Webcare
    J Lips
    De vaste telefoonaansluiting werkt nog steeds niet.
    J Lips
    Dus alles werkt nog steeds niet naar behoren.
    J Lips
    Heb contact gehad met Reggefiber. Die meldde dat alleen contact met Lijbrandt op 15 en 18 Februari is geweest en dat beide keren de melding is gedaan dat Lijbrandt daar zelf voor moet zorgen, want de storingsdienst had alles in orde gemaakt. Vreemd dat van al onze meldingen in de afgelopen twee en halve maand alleen 15 en 18 Febr. resteert. De situatie is nu als volgt : vaste verbinding werkt nog steeds niet, Lijbrandt behoort dit op te lossen, want zij is mijn provider.(kastje naar de muur?)
    Lijbrandt
    Beste meneer, mevrouw Lips,Wij zien dat u een nieuwe klacht heeft ingediend op deze website, wij sluiten daarom deze klacht en zullen u verder informeren via de nieuwe klacht.Wij verzoeken u vanaf vandaag de informatie via de nieuwe klacht te versturen.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    J Lips
    De behandeling is pas afgehandeld, als de klacht is opgelost.
    Er is op mijn adres nog steeds géén vaste telefonie van Lijbrandt mogelijk, dus NIET opgelost en dus NIET AFGEHANDELD.
    Lijbrandt
    Beste meneer Lips en mevrouw Laurijssens,Wij hebben u vandaag geprobeerd te bereiken via het mobiele nummer, helaas is dit niet gelukt. Wij hebben van onze collega's begrepen dat er aanpassingen zijn gemaakt voor uw telefoonverbinding, wij raden u aan om de stroom voor 30 minuten van het glasvezelmodem te halen.Hierna kunt u opnieuw testen of de verbinding weer werkt, is dit niet het geval dan vragen wij u via een reactie op deze klacht door te geven welke lampjes er op het modem branden en welke kleur de lampjes hebben.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    J Lips
    PWR knippert,WAN,RTV,M1 zijn groen,M2 en M3 doen niets, T1 knippert en T2 niets Alles is groen of nietsbel mij en je zult zien dat het niet werkt en dit is in de laatste twee jaar wel heel vaak gebeurd. Laat anders een technische man opbellen naar het 06 nummer of schakel de storingsdienst van Reggefiber in, die van niets weet.
    Lijbrandt
    Beste meneer, mevrouw Lips,Wij hebben een nieuwe melding gemaakt naar de netwerkbeheerder. Zij gaan kijken wat er nodig is om dit probleem te verhelpen. Zodra er meer bekend is, hoort u het van ons.Met vriendelijke groet,
    J Lips
    Waarom word ik van het kastje naar de muur gestuurd? Waarom kan de storingsdienst van Lijbrandt dit niet oplossen of bestaat deze niet. Alles heeft gewerkt en in het verleden is ook vaak de telefoon uitgevallen ,toen wisten ze wel hoe het moest. In ieder geval Reggefiber de netwerkbeheerder weet van niets Rara????
    Nogmaals verzoek om techneut te laten bellen en gelieve niet de boel te traineren door te doen alsof alles in orde is. Al 4 en halve week geen signaal.
    Lijbrandt
    Beste meneer, mevrouw Lips,Wij zijn uw aanspreekpunt. Zodra er meer bekend is, hoort u het van ons.Met vriendelijke groet,
    Webcare Lijbrandt

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?