Klacht Lijbrandt: geen Gratis Router pakket wordt niet veranderd

Klachtnummer
# 25271
Gebruiker
ans
Datum
3 reacties

Details

De klacht

OP 31-01-2013 is mij door een medewerkster van lijbrandt en ander pakket aangeboden ons pakket was compleet 25 deze was verouderd .
Wij hebben voor de activering toegezegt dat we klaar 50 pakket namen met gratis router dit zou gewijzigd worden !
Nu inmiddels 6 telefoon gesprekken en bevestiging via de mail verder heb ik nog steeds geen router is het pakket niet veranderd en heeft er geen monteur gebeld .
Wel worden er al afschrijvingen gedaan terwijl wij nog niet bellen niet KUNNNEN internetten en geen tv kijken via lijbrandt !!!
Ik wacht deze week nog af krijg ik geen reactie komt lijbrandt er bij mij niet meer in
het lijkt mij dat een contract verplichtingen schept van 2 KANTEN .

De oplossing

Gratis router
Gratis monteur

3 reacties

  1. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste Ans,We zien dat u op 14 februari 2013 telefonisch contact heeft gehad met ons installatiebedrijf Guidion. U heeft toen aangegeven zelf de installatie uit te voeren en er is verder geen afspraak gemaakt.We hebben vandaag voor u het abonnement aangepast naar het Klaar 50 + interactieve TV pakket, de router is voor u besteld. We hebben contact voor u opgenomen met Guidion, u wordt opnieuw gebeld voor een afspraak.Wilt u de afspraak zelf maken dan kunt u contact opnemen met Guidion via 088-2000150.Omdat u er zelf voor heeft gekozen om de installatie niet door te laten gaan zullen wij geen kosten vergoeden.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt
  2. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste Ans,De abonnementskosten worden niet vergoed, de installatie met de monteur blijft wel gratis. Wanneer u de router binnen heeft kunt u guidion bellen om een nieuwe afspraak te maken.met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
  3. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste Ans,Wij zien dat u een afspraak heeft gemaakt voor 14 mei i.v.m. uw persoonlijke agenda. Wij gaan er vanuit dat de monteur de installatie volledig kan afronden en dat u hierna alsnog tevreden gebruikt kunt gaan maken van uw abonnement.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?