Klacht Lijbrandt: Levering gratis router blijft uit

Alphalorne

In december 2012 glasvezel abonnement televisie, telefoon en internet aangevraagd. Januari is set-top box geleverd maar tot op heden (28 februari 2013) nog steeds geen router, hoewel deze wel in de aanbieding zat. Klantenservice gaf telkens telefonisch aan dat router en set-top box nooit tegelijk worden verzonden en dat deze een week na de set-top box apart wordt opgestuurd. Intern zou een bericht door gestuurd worden om te leveren. Dit is nu al zeker 2 keer gebeurd.
Ik krijg geen informatie over de rede van vertraging en wanneer nu wel wordt geleverd. Heb al een maand dubbele kosten wegens opvolgens overstap advies Lijbrandt pas op te zeggen na activatie, kosten ruim €75,- extra.
Heb er niet echt vertrouwen meer in, service is vrij slecht en antwoorden nogal onbevredigend.

Wil graag per ommegaande een exacte leverdatum en trackingnummer weten voor de levering van de Router.

Lijbrandt
    Beste meneer Loureiro,Wat vervelend dat u al zo lang op de router wacht. Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen.U geeft aan dat wij u adviseren uw oude aanbieder niet op te zeggen voordat de diensten bij ons actief zijn. Dat klopt. Uw diensten zijn echter al enige tijd actief. Het extra apparaat, de router, is nog niet geleverd. U krijgt op dit moment wel internetsignaal van ons.Wij doen navraag waar de router blijft. Zodra wij antwoord hebben, hoort u het van ons.Met vriendelijke groet,
    Beste Fleur,
    Punt is dat het gegeven opzegadvies klanten minstens een 1 maand dubbele abonnementskosten laat maken (Lijbrandt kosten + oude provider). Hier wordt ook verder geen korting, compensatie of anderszins een oplossing door jullie geboden (nu ook dus niet).
    Ook wat betreft de router is nu dus nog altijd geen zicht op een leverdatum; Antwoord blijft:"we zoeken het uit en komen bij je terug", nu voor de 5e keer.
    Lijbrandt
    Beste meneer Loureiro,Wanneer uw diensten bij ons zijn gestart en u de nodige gegevens doorgeeft aan onze overstapservice, kunnen wij het abonnement van de vorige aanbieder binnen een maand opzeggen. De router is besteld. Deze wordt binnenkort door Postnl aan u geleverd.Met vriendelijke groet,
    Beste Fleur,
    Bedankt voor je reactie. Het klopt wat betreft de overstapservice, echter was dat niet gebeurd. Daarbij geldt de overstapservice niet voor radio/tv gedeelte, het advies van Lijbrandt luidt (zowel op de website als per brief): "Als u nu een totaalpakket heeft bij een andere aanbieder, zeg dan pas het radio- en televisie gedeelte op nadat u van Lijbrandt een activatiebrief heeft gekregen. Dan zit u nooit zonder signaal!"
    Voor wat betreft de router ontvang ik graag het tracking #.
    Lijbrandt
    Beste meneer Loureiro,Wij hebben ons verzendhuis gevraagd om de track and trace code naar ons te sturen, zodra wij deze hebben ontvangen zullen we dit aan u doorgeven.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt
    Beste Ruben/Fleur,
    We zijn weer een paar dagen verder en heb ik geen verdere update gezien. Als de router 07/3 besteld is dan moet deze op zijn minst al tracking# moeten hebben. Graag per ommegaande bericht.
    Beste meneer Loureiro,
    Wij hebben ons verzendhuis heeft de bestelling ontvangen. De router is nog niet verzonden. Daarom is er nog geen track and trace code bekend.
    Lijbrandt Webcare

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?