Klacht Lijbrandt: Lijbrandt Telecom handeld aan fraude.

herenstel

Door vele klachten die Lijbrandt Telecom doet leveren sinds dat het Glasvezel is ingevoerd , blijkt dat de service van Lijbrandt niet te doen everen.
Stapt men over naar een andere proviader met een overstap service ,zal Lijbrandt Telecom niet doen handelen aan de cliënt los te doen laten, Waar dan de drijg brieven van Lijbrandt Badhoevendorp in de brievenbussen worden gedeponeerd. Waar de deurwaarder van Geerlings&Hofstede gaat trachten om hun incasso's te doen halen voor Lijbrandt Telcom te Badhoevendorp.
Door middel dat Lijbrandt Telecom de klant doet vasthouden.
Dit staat voor Klanten fraude handel bekend.

Zodra een internet proviader bij Lijbrandt doet aangeven dat er een klant bij hun is gaan lopen, zal Lijbrandt Telecom niet meer moeten door gaan waar zij dan de Proviader wetgeving doet overtreden om de klant vast te houden. Waar Lijbrandt Telecom nu mij het bedrag gaat betalen €2.000,00 voor alle kosten die zij bij Geerlings&Hoffstede in Amsterdam hebben verleend met al hun leugens.

Lijbrandt
    Beste meneer, mevrouw Visser,Bedankt voor uw klacht. Helaas is ons niet duidelijk wat uw klacht precies is. Het abonnement waaraan u refereert is in 2013 gestopt.
    Wanneer wij iets voor u kunnen doen, horen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    herenstel
    en dan zeker door Geerlings&Hoffstede Gerechtsdeurwaarders blijven incasseren. Waar zij bevestigen dat de klant doet afnemen van Lijbrandt Telecom Hillegom, dan weer onder Badhoevendorp, of Aalsmeer. Dit betekend wel Lijbrandt Telecom dat u hierbij de Consument doet misleiden van niet geleverde producten waar u wel inrekening doet brengen van een mobiele nummer die niet van Lijbrandt doet afnemen maar wel in de rekening wordt vermeld.
    herenstel
    Waar op gronden van de proviader wet niet is toegestaan en zonder de toestemming van de mobiele proviader en de klant worden bijgeschreven in de Rekening van uw bedrijf. Nu dat valt onder diefstal pleging die uw Klantenservice doet plaatsen.
    Beste meneer, mevrouw Visser,
    Bedankt voor uw reacties. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons te laten weten wat u concreet van ons verwacht?
    herenstel
    Dat door het bedrag die Geerlings & Hoffstede heeft begaan terug betalen waar ik te vrede bent met € 500,00 op het rekeningnummer die ik hier in heeft doen vermelden omdat Geerlings &Hoffstede blijven ontkennen dat het abonnement bij u nog functioneerd.
    Beste meneer, mevrouw Visser,
    Bedankt voor uw reactie. U verzoekt ons om 500 euro aan u te vergoeden. Wij zien geen reden om tot een vergoeding over te gaan. Wij beschouwen deze klacht als afgehandeld.
    herenstel
    Dat betekend dan dat u niet voldoet aan de eissen van de consument door een zeer slechte klantenservice die u doet leveren door dat u herhaaldeljk fouten doet leveren. Waar dan de consument laat zich bedonderen door een proviader als de uwe.
    Dus de consument moet zich laten fraude op hun naam laten plegen???????
    herenstel
    Zo kan Lijbrandt maar beterzijn klantenn maar weggooien als de klacht niet wordt verholpen.

herenstel

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?