Opgelost door Lijbrandt: Lijbrandt weigert gratis router te leveren

J. Huijzer

Op 4-10-2012 komt een verkoper van Lijbrandt aan de deur. Ik ben sinds voorjaar 2011 klant bij Lijbrandt. Ik merkte echter dat Lijbrandt sinds enige tijd minimaal 50 mbps levert qua internet snelheid terwijl ik nog steeds 25 mbps heb. Ik was dus reeds van plan Lijbrandt te benaderen toen deze man kwam.
E.e.a. uitgelegtd en ter plaatse een formulier ingevuld voor een Klaar50 pakket met interactieve TV, waarbij een gratis WIFI gigabit router geleverd zou worden.
Daarna niets meer gehoord. Gisteren gebeld en uiteindelijk werd me bij de 4e (!) poging om informatie hierover te krijgen verteld dat deze aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten.
Ik heb echter met de verkoper heel duidelijk gecommuniceerd wat mijn bedoeling was en het formulier is volkomen duidelijk. Ik ben ook volkomen duidelijk geweest dat ik reeds lang (sinds er glasvezel is) klant ben.
Wat zijn nu mijn rechten in deze?

Overgaan naar b.g. pakket met ontvangst van de beloofde WIFI gigabit router

Lijbrandt
    Beste meneer Huijzer,U geeft aan dat u al enige tijd klant bent bij Lijbrandt. Dit betekend dat u zich niet opnieuw kan inschrijven en u niet meedoet aan onze acties voor nieuwe klanten. De verkoper zou hiervan op de hoogte moeten zijn, wij zullen hem aanspreken over dit voorval. Wanneer u uw internetsnelheid wilt veranderen, kunt u dit aanvragen via Mijn Lijbrandt of via onze orderdesk (orderdesk@lijbrandt.nl). Wij hopen dat u, ondanks deze ervaring, tevreden gebruik maakt van onze diensten.Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
    J. Huijzer
    Ik ben blij te constateren dat U opmerkt dat de betreffende verkoper mij een onjuist aanbod gedaan heeft. Het is echter jammer dat |U niet de daaruit voort vloeiende consequentie trekt, n.l. dat U gehouden bent datgene te leveren wat Uw verkoper mij middels een contract verkocht heeft.
    Ik stel voor dat wij deze kwestie betr de Gigabit router voorleggen aan de Consumentenbond en ons beiden verbinden met hun zienswijze accoord te gaan.. U noteert verder voor mij een Klaar50 pakket met interact Tv
    Lijbrandt
    Beste meneer Huijzer,Wij zullen het abonnement voor u aanpassen naar een Klaar 50 pakket en u een gratis router toesturen. Wij doen dit uit coulance en eenmalig. Wij hopen dat u tevreden gebruik blijft maken van onze diensten.Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
    Dank voor Uw reactie.
    Deze kwestie is hiermee afgesloten naar ik aanneem.
    J. Huijzer
    Klacht is door Lijbrandt tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?