Opgelost door Lijbrandt: Lijbrandt weigert gratis router te leveren
Details
Klacht
Op 4-10-2012 komt een verkoper van Lijbrandt aan de deur. Ik ben sinds voorjaar 2011 klant bij Lijbrandt. Ik merkte echter dat Lijbrandt sinds enige tijd minimaal 50 mbps levert qua internet snelheid terwijl ik nog steeds 25 mbps heb. Ik was dus reeds van plan Lijbrandt te benaderen toen deze man kwam.E.e.a. uitgelegtd en ter plaatse een formulier ingevuld voor een Klaar50 pakket met interactieve TV, waarbij een gratis WIFI gigabit router geleverd zou worden.
Daarna niets meer gehoord. Gisteren gebeld en uiteindelijk werd me bij de 4e (!) poging om informatie hierover te krijgen verteld dat deze aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten.
Ik heb echter met de verkoper heel duidelijk gecommuniceerd wat mijn bedoeling was en het formulier is volkomen duidelijk. Ik ben ook volkomen duidelijk geweest dat ik reeds lang (sinds er glasvezel is) klant ben.
Wat zijn nu mijn rechten in deze?
Gewenste oplossing
Overgaan naar b.g. pakket met ontvangst van de beloofde WIFI gigabit router- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.