Opgelost door Lijbrandt: Na herhaaldelijk verzoek geen klantgegevens ontvangen, ook geen ontvanger met HDMI aansluiting

Max Lakerveld

In 2010 kregen wij bericht over glasvezel in Dordrecht, dus aangemeld. Eind juli 2012 aangesloten maar we moesten nog wel even bellen om te activeren (niet gedaan). Binnen enkele dagen kregen we een ontvanger binnen maar door verbouwing deze ìn september pas geïnstalleerd. Het bleek een oud type ontvanger te zijn, mist een HDMI uitgang, niet handig voor HDtv. 27/09/2012 Lijbrandt hierover gebeld, met ook de mededeling dat inloggen op de website niet kan omdat ik nooit gegevens ontvangen heb. Het zou geregeld worden, een nieuw kastje en een brief met wachtwoord en abonnementsgegevens. Op 05/10/12 maar weer gebeld, omdat ik toch wel erg graag een andere Amino ontvanger en inloggegevens wil ontvangen, maar was volgens medewerker A. onmogelijk. Toch nog een keer gebeld en volgens medewerker B. zal alles goed komen. Nu op 11/10/12 nog altijd wachtend op mijn gegevens en juiste ontvanger. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen op gronde dat de diensten waarvoor ik betaal niet geleverd worden.

Graag zou ik mijn inlog- en klantgegevens ontvangen alsmede de juiste Amino ontvanger (met HDMI aansluiting) of vroegtijdige beëindiging contract. (ik heb het zelf immers nooit geactiveerd en geen bericht ontvangen).

Lijbrandt
    Beste meneer en mevrouw Lakerveld,Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad met mevrouw Lakerveld en hebben afgesproken dat de huidige decoder wordt vervangen voor een HD decoder met HDMI (de A140).U kunt de huidige decoder retour sturen in de doos van de nieuwe ontvanger, het adres is:BNS Data Logistics
    O.v.v.: LBT DTV RMA
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenWij raden u aan om het verzendbewijs goed te bewaren, zoals verder besproken wordt hierbij ook uw klacht bij onze collega's van de klachtenafdeling gesloten.Met vriendelijke groet,Ruben Smith
    Webcare Lijbrandt
    Max Lakerveld
    Gisteren heb ik mijn klantgegevens ontvangen, dus eindelijk wat meer inzage. Vandaag zijn we gebeld door Ruben Smith, hij heeft ons zeer vriendelijk te woord gestaan, uitgelegd waar e.e.a. fout is gegaan, ook ons verhaal aangehoord en samen naar een oplossing gezocht. Bedankt Ruben!

Max Lakerveld

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?