Opgelost door Lijbrandt: Na herhaaldelijk verzoek geen klantgegevens ontvangen, ook geen ontvanger met HDMI aansluiting
Details
De klacht
In 2010 kregen wij bericht over glasvezel in Dordrecht, dus aangemeld. Eind juli 2012 aangesloten maar we moesten nog wel even bellen om te activeren (niet gedaan). Binnen enkele dagen kregen we een ontvanger binnen maar door verbouwing deze ìn september pas geïnstalleerd. Het bleek een oud type ontvanger te zijn, mist een HDMI uitgang, niet handig voor HDtv. 27/09/2012 Lijbrandt hierover gebeld, met ook de mededeling dat inloggen op de website niet kan omdat ik nooit gegevens ontvangen heb. Het zou geregeld worden, een nieuw kastje en een brief met wachtwoord en abonnementsgegevens. Op 05/10/12 maar weer gebeld, omdat ik toch wel erg graag een andere Amino ontvanger en inloggegevens wil ontvangen, maar was volgens medewerker A. onmogelijk. Toch nog een keer gebeld en volgens medewerker B. zal alles goed komen. Nu op 11/10/12 nog altijd wachtend op mijn gegevens en juiste ontvanger. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen op gronde dat de diensten waarvoor ik betaal niet geleverd worden.De oplossing
Graag zou ik mijn inlog- en klantgegevens ontvangen alsmede de juiste Amino ontvanger (met HDMI aansluiting) of vroegtijdige beëindiging contract. (ik heb het zelf immers nooit geactiveerd en geen bericht ontvangen).Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.