Opgelost door Lijbrandt: Niete leveren van gevraagde diensten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30983
Gebruiker
Noud
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds 23 mei ben ik van Ziggo overgegaan naar Lijbrandt.
Op 29 mei willde ik mijn pakket uitbreiden naar de volgend diensten: HD plus, Het pluspakket en voor 10 euro per maand kon ik belen met alle niet mobiellijnen.
Tot op heden is het Lijbrandt niet gelukt dit voor mij voor elkaar te boksen.
Ik heb regelmatig, soms twee maal per week,gebeld om te vragen hoe het zit.
Telkenmale kreeg ik een andere medewerker aan de lijn die mij verzekerde dat het nu op orde zou komen. Ook is er tweemaal door medewerkers naar mijn huistelefoongebeld. Ik was zelf toen niet thuis, maar teneur, het wordt allemaal geregeld.
Eergisteren er was nog steed geen uitbreiding van mijn pakket. Opnieuw gebeld. De keurige medewerker, verzekerde mijhet komt allemaal goed, "ik bel u morgen terug§ Vandaag belde ze, het is ok. Maar het was niet ok. Ik weer gebeld, Wederom iemand anders aan de lijn, Ik heb Uw klacht genoteerd en het kan vijf werdagen duren voordat het is opgelost..........

Gewenste oplossing

A. Ilk wil de uitreiding van het zenderpakket, maar B ik wil eigenlijk van ze af
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer Vielen,Wat vervelend dat u problemen ervaart met het ontvangen van de door u gevraagde wijzigingen. Wij zien dat u ons tien minuten geleden heeft gebeld. Er is toen aan u gevraagd om het amino kastje weer aan te sluiten. Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
  2. Auteur
    Noud
    Datum
    Lijbrandt doet het in hun reactie voorkomen of een simpel aan en uitzetten van het amino kastje de zaak heeft geregeld.
    Ik zou ooit hebben geklaagd, als die truc eerder al geholpen zou hebben. In de loop van het proces heb ik al wel een ander kastje gekregen. Het gebrek aan onderlinge communicatie , beloftes van verschillende medewerkers die niet waar gemaakt konden worden,werken als een rode lap op een stier.
    Compensatie omdat ik nu pas voor 10 euro onbeperkt kan bellen is aan de orde.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen