Opgelost door Lijbrandt: Niete leveren van gevraagde diensten
Details
Klacht
Sinds 23 mei ben ik van Ziggo overgegaan naar Lijbrandt.Op 29 mei willde ik mijn pakket uitbreiden naar de volgend diensten: HD plus, Het pluspakket en voor 10 euro per maand kon ik belen met alle niet mobiellijnen.
Tot op heden is het Lijbrandt niet gelukt dit voor mij voor elkaar te boksen.
Ik heb regelmatig, soms twee maal per week,gebeld om te vragen hoe het zit.
Telkenmale kreeg ik een andere medewerker aan de lijn die mij verzekerde dat het nu op orde zou komen. Ook is er tweemaal door medewerkers naar mijn huistelefoongebeld. Ik was zelf toen niet thuis, maar teneur, het wordt allemaal geregeld.
Eergisteren er was nog steed geen uitbreiding van mijn pakket. Opnieuw gebeld. De keurige medewerker, verzekerde mijhet komt allemaal goed, "ik bel u morgen terug§ Vandaag belde ze, het is ok. Maar het was niet ok. Ik weer gebeld, Wederom iemand anders aan de lijn, Ik heb Uw klacht genoteerd en het kan vijf werdagen duren voordat het is opgelost..........
Gewenste oplossing
A. Ilk wil de uitreiding van het zenderpakket, maar B ik wil eigenlijk van ze af- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.