Klacht Lijbrandt: No action for Internet/tv/telephone connection request

Klachtnummer
# 26700
Gebruiker
what is schermnaam?
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1. Lijbrandt is not transparant for the progress of my order request.
2. Last 12 weeks, I talked to customer service ~5 times but they have standard answers no ability to connect right person.
3. Details what happend is as follows.
- 1st contract signed on 20-Feb-2013
- No action (no mail confirmation) from Lijbrandt until 15-Mar-2013
- 2nd trial thru Order desk on 18-Mar-2013. Registered. 2x letters recieved for confirmation.
- After the 2x mails, no action from Lijbrandt for 5 weeks so contact them again in the 1st week of May.
- Customer service (name: Lucien): Wait for another 3 weeks for the monteur.
- 7-May-2013: I sent complaint e-mail to Lijbrandt.
- 16-May-2013: No reaction from Lijbrandt so called customer sevice again.
- 16-May-2013: They said my order request has been canceled. The telephonist didn't know the reason of cancellation. And he mentioned again that my complaint is being handled in 10 working days...

Is this normal way of working in NL?

regards,
KP Kim

De oplossing

I don't expect they will provide proper service to me. I'll contact another provider.
However I would like to express my complaint officially and get recognized my efforts to solve the issue here.
- Official mail from the responsible person of Lijbrandt: reason and their plan for compensation to me (for the cost of my opportunity loss).

2 reacties

  1. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Kim,Gezien uw tekst bij de gewenste oplossing gaan wij ervan uit dat u geen interesse meer heeft in onze diensten. Onze excuses dat wij u niet de diensten naar verwachting hebben kunnen leveren. Vergoeding
    U vraag om een vergoeding omdat u geen gebruik heeft kunnen maken van ons abonnement, Omdat het abonnement nog niet is gestart en u nog geen diensten van ons heeft ontvangen of hiervoor heeft betaald, zullen wij u geen vergoeding aanbieden.Met vriendelijke groet,
    Lijbrandt Webcare
  2. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Kim,Gezien uw tekst bij de gewenste oplossing gaan wij ervan uit dat u geen interesse meer heeft in onze diensten. Onze excuses dat wij u niet de diensten naar verwachting hebben kunnen leveren. Vergoeding
    U vraag om een vergoeding omdat u geen gebruik heeft kunnen maken van ons abonnement, Omdat het abonnement nog niet is gestart en u nog geen diensten van ons heeft ontvangen of hiervoor heeft betaald, zullen wij u geen vergoeding aanbieden.Met vriendelijke groet,
    Lijbrandt Webcare

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen