Opgelost door Lijbrandt: Opzegservice niet uitgevoerd door Lijbrandt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36056
Gebruiker
M.J. Evers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij afsluiten glasvezelcontract met Lijbrandt wordt er een opzegservice bij huidige internetprovider aangeboden. Echter blijkt op de Lijbrandt klantpagina het invulscherm voor de opzegservice niet te werken. Na melding hiervan bij Lijbrandt wordt ik teruggebeld door de klantenservice die de contractgegevens van mijn huidige provider telefonisch opneemt om de opzegging te regelen. Na enige tijd blijkt mijn huidige provider helemaal niet te zijn opgezegd waardoor ik twee maanden dubbele kosten heb. Lijbrandt geeft echter aan niet over de contractgegevens van mijn inmiddels vorige provider te beschikken en daarmee niet aansprakelijk te zijn voor de dubbele kosten. Voor Lijbrandt lijkt de case closed maar voor mij niet, ik wil niet voor de kosten opdraaien omdat Lijbrandt afspraken niet nakomt! Kan ik de kosten verhalen?

De oplossing

Ik verwacht van Lijbrandt vergoeding of verrekening van 2x €25,- voor de twee maanden die ik onnodig heb door moeten betalen. Gelukkig was ik zelf alert op de afhandeling anders had ik mogelijk ongemerkt nog veel langer dubbele kosten gemaakt.

2 reacties

  1. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer Evers,Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat u gebruik wilde maken van onze overstapservice. Onverhoopt is de oude provider niet door ons opgezegd. Wij zien dat u contact heeft gehad met onze klantenservice om de opzegging van de oude provider in orde te maken. Helaas is dit door een fout aan onze kant niet gelukt.Vergoeding
    Wij zullen aan uw verzoek gehoor geven en in totaal 50 euro aan u vergoeden. Deze vergoeding vindt u terug op de volgende factuur.Heeft u vragen?
    Heeft u vragen over? Bel ons dan gerust. Ons nummer is 088-555 25 22. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
  2. Auteur
    M.J. Evers
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie en snelle afhandeling, ik ben blij dat het wordt opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J. Evers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen