Opgelost door Lijbrandt: Opzegservice niet uitgevoerd door Lijbrandt
Details
De klacht
Bij afsluiten glasvezelcontract met Lijbrandt wordt er een opzegservice bij huidige internetprovider aangeboden. Echter blijkt op de Lijbrandt klantpagina het invulscherm voor de opzegservice niet te werken. Na melding hiervan bij Lijbrandt wordt ik teruggebeld door de klantenservice die de contractgegevens van mijn huidige provider telefonisch opneemt om de opzegging te regelen. Na enige tijd blijkt mijn huidige provider helemaal niet te zijn opgezegd waardoor ik twee maanden dubbele kosten heb. Lijbrandt geeft echter aan niet over de contractgegevens van mijn inmiddels vorige provider te beschikken en daarmee niet aansprakelijk te zijn voor de dubbele kosten. Voor Lijbrandt lijkt de case closed maar voor mij niet, ik wil niet voor de kosten opdraaien omdat Lijbrandt afspraken niet nakomt! Kan ik de kosten verhalen?De oplossing
Ik verwacht van Lijbrandt vergoeding of verrekening van 2x €25,- voor de twee maanden die ik onnodig heb door moeten betalen. Gelukkig was ik zelf alert op de afhandeling anders had ik mogelijk ongemerkt nog veel langer dubbele kosten gemaakt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.