Klacht Lijbrandt: Overgang naar Telfort duurt veel te lang

Klachtnummer
# 81874
Gebruiker
P. Buitendijk
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik wordt een beetje simpel van jullie. Ik bel al vanaf maart voor een goedkoper abonnement, dat is steeds niet mogelijk, door de overstap naar Telfort, wordt al vanaf maart gezegd door jullie, er werd toen al gezegd, dat er geen nieuwe abonnementen worden afgesloten. Nu krijg ik steeds brieven over de overstap. In de brief van september staat, dat ik niets hoef te doen en binnen een paar dagen antwoord zou krijgen. Het is nu 5 weken later.
Ik ga nu maar eens zoeken naar een andere veel goedkopere aanbieder.

Gewenste oplossing

Een goedkoop basis glasvezel abonnement voor HD glasvezel TV incl. analoge TV en analoge radio. Daarbij wil ik mijn pas twee jaar oude HD Decoder met opname functie kunnen blijven gebruiken. Opnemen op eigen PVR.
Voor de rest ga ik naar een ander zoeken.

5 reacties

  1. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer Buitendijk,Uw abonnement wordt binnenkort overgezet naar Telfort. Voor een aanbieding bij uw Telfort abonnement kunt u contact opnemen met Telfort.Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
  2. Auteur
    P. Buitendijk
    Datum
    Ik denk, dat ik tussen de € 7 en 12,- voor iedere maand, vanaf maart 2014 terugkrijg, want er zijn aanbiedingen van Telfort voor hetzelfde pakket voor € 45,- En de buren betalen voor hetzelfde pakket nu 40,- per maand. Ik ben € 52,- kwijt. Vanaf maart probeer ik al een ander goedkoper pakket te krijgen. Bewijzen heb ik uitgeprint. Ik wordt al vanaf maart door jullie aan het lijntje gehouden. Verder verwacht ik teruggaaf voor de eigendoms HD ontvanger met opnamefunctie, die pas twee jaar is
  3. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Beste meneer Buitendijk,
    U heeft bij ons een pakket aangevraagd en bent akkoord gegaan met een bepaald pakket met een bepaalde pakketprijs. U ontvangt wat u heeft besteld.. U ontvangt daarom geen bedragen retour van ons.
    Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
  4. Auteur
    P. Buitendijk
    Datum
    Mevrouw Fleur,Ik heb helemaal NIETS bij Lijbrandt aangevraagd. Ik ga NU naar de geschillencommissie.
  5. Auteur
    Lijbrandt
    Datum
    Geachte heer Buitendijk, uw abonnement wordt binnenkort overgezet naar Telfort. Voor een aanbieding vragen wij u om met hen contact op te nemen, wij van Lijbrandt kunnen daarin niks betekenen. Verder blijven wij bij ons eerdere standpunt geen kosten te vergoeden aan u, we leveren het abonnement zoals u dat in 2012 heeft afgesloten met ons.Fleur, Lijbrandt

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen