Klacht Lijbrandt: Overgang naar Telfort duurt veel te lang
Details
Klacht
Ik wordt een beetje simpel van jullie. Ik bel al vanaf maart voor een goedkoper abonnement, dat is steeds niet mogelijk, door de overstap naar Telfort, wordt al vanaf maart gezegd door jullie, er werd toen al gezegd, dat er geen nieuwe abonnementen worden afgesloten. Nu krijg ik steeds brieven over de overstap. In de brief van september staat, dat ik niets hoef te doen en binnen een paar dagen antwoord zou krijgen. Het is nu 5 weken later.Ik ga nu maar eens zoeken naar een andere veel goedkopere aanbieder.
Gewenste oplossing
Een goedkoop basis glasvezel abonnement voor HD glasvezel TV incl. analoge TV en analoge radio. Daarbij wil ik mijn pas twee jaar oude HD Decoder met opname functie kunnen blijven gebruiken. Opnemen op eigen PVR.Voor de rest ga ik naar een ander zoeken.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.