Klacht Lijbrandt: Slechte (opzeg)service van Lijbrandt

F. Verstraten

Bij overgang naar Lijbrandt zou deze mijn abonnement voor telefonie en internet bij KPN opzeggen. Na ruim twee maanden bleek, zonder bericht daarover, dat niet te zijn gebeurd en betaalde ik dubbel. Uiteindelijk heb ik het zelf kunnen opzeggen per 16 november. Van Lijbrandt /XMS kreeg ik later bericht dat het was gelukt om mijn abonnement bij KPN op te zeggen en wel per .....3 december. Ik begrijp er steeds minder van en ga op zoek naar een andere provider.

Ik verwacht een vergoeding voor twee maanden teveel betaalde abonnementskosten, telefoongesprekken en ergernis.

Lijbrandt
    Beste meneer, mevrouw Verstraten,Wij vinden het jammer dat de overstapservice niet is gelukt op de manier dat u had gehoopt. Onze overstapservice heeft in augustus gevraagd om het abonnement bij de KPN te beëindigen. De KPN gaf echter aan dat het contractnummer niet klopte. Hierna hebben wij u een brief gestuurd met het verzoek om navraag te doen wat het juiste contractnummer is. Hierna hebben wij niets meer van u vernomen.Omdat wij niet de benodigde gegevens van u hebben ontvangen, is de overstap niet tijdig gelukt. Wij gaan daarom geen kosten vergoeden.Met vriendelijke groet,
    Fleur
    Lijbrandt Webcare
    F. Verstraten
    Beste mevrouw Fleur,
    Allereerst vind ik het een verademing om zo snel een reactie te krijgen. Dat is nieuw. Tijdens mijn eerste telefonische contact met Lijbrandt vroeg ik om een bewijs dat a) een opzegpoging is ondernomen en b) een kopie van de brief of mail die ik ontvangen zou hebben. Nooit meer een reactie op ontvangen. Ook niet na meerdere verzoeken. Daarom heb ik zelf maar de abonnementen opgezegd. Frans Verstraten

Ook een klacht indienen over Lijbrandt?