Opgelost door Likjeverf.nl: Geen bestelling ontvangen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 517283
Gebruiker
Yasmina B.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

20 januari een bestelling geplaatst
En betaald. Tot nu toe nog geen reactie gehad van ze! Dit is gewoon oplichting!

De oplossing

Ik wil 1. Dat ze contact met me opzoeken. Zsm en 2. Mjjn geld terug aangezien ik over een paar dagen ga verhuizen en de bestelling niet meer geleverd kan worden!!

1 reactie

  1. Auteur
    Yasmina B.
    Datum
    Gisteren kreeg ik een track and tracé link. Vandaag zie ik dat de bestelling geretourneerd wordt omdat het beschadigd is. Ik heb t gevoel dat ze me hier in de maling nemen! Belachelijk!! Ze reageren nergens op! Ik wil mijn geld terug en ga aangifte doen. Ik ben er echt klaar mee!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yasmina B.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hij geeft aan dat hij een opdracht heeft gegeven om t geld terug te storten. Ik wacht nog even af. Ik heb m'n geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Likjeverf.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen