Opgelost door LIL.nl : Beloftes niet nagekomen, overschrijding wettelijke levertijd

Drillemans

Na herhaaldelijk bellen over een kinderstoel die geleverd zou worden binnen 5-7 dagen, was na 2,5 maand geen enkel bericht van LiL.nl of stoel gekomen. Wegens overschrijding van de levertijd heb ik een brief opgestuurd waarin ik LiL.nl in gebreke stel en mijn geld terug vraag. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat de stoel nog geleverd wordt, aangezien er al drie keer een levertermijn is toegezegd die niet is nagekomen. De brief heb ik gestuurd op 13 april 2018 en tot op vandaag heb ik geen bericht gekregen, ze hebben nog 5 dagen om mijn geld (€66,50) over te maken, de termijn van twee weken in brief opgesteld.

Een schriftelijke reactie op mijn brief. En mijn geld terugstorten binnen de aangegeven betalingstermijn.

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Drillemans
Het bedrijf is failliet, dus helaas geen geld teruggekregen, maar dat kan misschien na de rechtzaak nog gebeuren.

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?