Klacht LIL.nl : aan het lijntje gehouden worden met doorzichtige leugens.

tomdm

Wij hebben een product besteld die de volgende dag geleverd zou worden.
Voor ons was het vooral belangrijk dat we dit product snel hadden, wat ook meermaals gemeld werd aan de helpdesk.

Deze helpdesk hebben we zelf 5 maal moeten bellen voor een update.

Uiteindelijk zijn we 4 werkdagen aan het lijntje gehouden met leugens , en hebben we de bestelling maar gecancelled.

(het product zou beschadigd zijn dus kon niet verstuurd worden, wat totaal niet strookt met de voorgaande communicatie. bizar ook dat ze pas na 4 werkdagen beseffen dat het product beschadigd is terwijl de eigenlijke levertijd 1 dag was)

de bestelling is gecancelled , dus maakt niet uit.
mijn advies aan lil.nl : speel liever open kaart met uw klanten in plaats van ze aan het lijntje te houden met leugens. dit zorgt alleen maar voor frustratie !

Bedankt voor het antwoord. Maar om u toch even opnieuw te wijzen op uw doorzichte leugen. Wat is er mis met gewoon toegeven dat uw dienst fouten maakt ? U ziet pas drie werkdagen nadat de schaal eigelijk al bij mij had moeten staan dat deze kapot is ? de wachttijd is 5 a 7 werkdagen dus het is duidelijk dat deze pas nu opnieuw besteld is . U stuurt mij op dag 1 een tracker code voor een product die nooit bij post.nl aangekomen is , en de dagen erop weet uw helpdesk mij enkel te melden "we weten niet waar de schaal is , we bellen u dadelijk terug".

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LIL.nl
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wij vinden het enorm vervelend voor u dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Graag bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan.

De vuurschaal was daadwerkelijk beschadigd, vandaar dat er is besloten deze niet af te sturen naar u.

Wij zullen u het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terugbetalen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Team LiL.nl

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?