Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LIL.nl : aan het lijntje gehouden worden met doorzichtige leugens.
Details
Klacht
Wij hebben een product besteld die de volgende dag geleverd zou worden.Voor ons was het vooral belangrijk dat we dit product snel hadden, wat ook meermaals gemeld werd aan de helpdesk.
Deze helpdesk hebben we zelf 5 maal moeten bellen voor een update.
Uiteindelijk zijn we 4 werkdagen aan het lijntje gehouden met leugens , en hebben we de bestelling maar gecancelled.
(het product zou beschadigd zijn dus kon niet verstuurd worden, wat totaal niet strookt met de voorgaande communicatie. bizar ook dat ze pas na 4 werkdagen beseffen dat het product beschadigd is terwijl de eigenlijke levertijd 1 dag was)
Gewenste oplossing
de bestelling is gecancelled , dus maakt niet uit.mijn advies aan lil.nl : speel liever open kaart met uw klanten in plaats van ze aan het lijntje te houden met leugens. dit zorgt alleen maar voor frustratie !
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.