Klacht LIL.nl : Aankoopbedrag niet retour gekregen

Klachtnummer
# 285101
Gebruiker
Ini
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28-08-2017 heb ik een vloerkleed gekocht. De levering zou 5-10 werkdagen zijn. Ik heb tweemaal zelf gebeld waar de levering bleef. Half oktober was het product nog steeds niet geleverd. Ik heb daarop de bestelling geannuleerd. Binnen 14 dagen zou ik het aankoopbedrag retour ontvangen maar dit is tot op heden niet gebeurd! Ook niet na nogmaals mailcontact (14 november) waarin u aangaf er een spoedbetaling van te maken!

De oplossing

aankoopbedrag zo spoedig mogelijk retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het plaatsen van uw bericht.

    Het bedrag is vanmiddag teruggestort op uw rekening.
    Onze excuses dat het zo lang duurde.

    Indien u nog vragen heeft horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Team LiL.nl

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen