Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LIL.nl : Aankoopbedrag niet retour gekregen
Details
De klacht
Op 28-08-2017 heb ik een vloerkleed gekocht. De levering zou 5-10 werkdagen zijn. Ik heb tweemaal zelf gebeld waar de levering bleef. Half oktober was het product nog steeds niet geleverd. Ik heb daarop de bestelling geannuleerd. Binnen 14 dagen zou ik het aankoopbedrag retour ontvangen maar dit is tot op heden niet gebeurd! Ook niet na nogmaals mailcontact (14 november) waarin u aangaf er een spoedbetaling van te maken!De oplossing
aankoopbedrag zo spoedig mogelijk retour.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.