Opgelost door LIL.nl : bedrag annulering niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 297863
Gebruiker
Tessa76
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling nog dezelfde dag geannuleerd. Bedrag zou worden teruggestort maar tot op heden nog niets ontvangen. Ondertussen al 3 keer iemand gesproken (na gemiddeld 25 minuten in de wacht) die belooft het onmiddellijk in orde te maken. Maar, er gebeurt niets....

Gewenste oplossing

Het bedrag per direct op mijn rekening storten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Tessa. Ik zie dat de terugbetaling inderdaad enige tijd op zich heeft laten wachten en begrijp dat dit een hele vervelende situatie is. In uw order kan ik zien dat het bedrag inmiddels is overgemaakt. In verband met het ongemak heb ik u een cadeaubon gemaild. Vriendelijke groeten Evy-Lil.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen