Klacht LIL.nl : Bittere ervaring met dit bedrijf en is nog steeds niet opgelost.

Janet015

Bedrijf LIL.nl heb ik een slechte ervaring mee. Geld wat overgemaakt is voor een stoel die niet kan worden geleverd. Geld wordt zogenaamd binnen 14 dagen teruggestort en na vele telefoontjes en mails die niet worden beantwoord. is de maat vol. Denk er sterk aan om naar het bedrijf toe te gaan. Wat een bittere ervaring. Ik lees ineens al de klachten op internet over dit bedrijf. Zelfs in RADAR TV een uitzending geweest. Nooit bestel ik iets op internet bij LIL.nl Nog steeds geen geld ontvangen. Klantenservice neemt de klanten niet serieus. Geen antwoord op mails. Ben hier erg gefrustreerd over.

Zsm mijn overgemaakte geld retour storten.

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LIL.nl
    Goedemiddag. Allereerst onze excuses voor de vervelende situatie rondom uw bestelling. Ik zie dat het bedrag inmiddels naar u is overgemaakt. Graag benadruk ik dat Lil.nl nog nooit aan bod is geweest bij Radar.

Vriendelijke groeten Evy-Lil.nl

Janet015
Nee de klacht is niet opgelost. Er is afgelopen vrijdagochtend 30 maart ineens een mail gestuurd met het bericht dat de terugbetaling al verstuurd zou zijn. Binnen 2 werkdagen moet ik dit dus ontvangen aldus dit bericht. Vandaag nog niets ontvangen dus misschien morgen 4 april !!! Ben erg schamper omdat ze niet meer geloofwaardig zijn. Ik geloof het pas als ik het op rekening zie staan. Zo niet dan ga ik er donderdag heen of zaterdag als het druk is en er misschien veel klanten zijn die gewaarschuwd kunnen worden.

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?