Klacht LIL.nl : Bittere ervaring met dit bedrijf en is nog steeds niet opgelost.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298621
Gebruiker
Janet015
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf LIL.nl heb ik een slechte ervaring mee. Geld wat overgemaakt is voor een stoel die niet kan worden geleverd. Geld wordt zogenaamd binnen 14 dagen teruggestort en na vele telefoontjes en mails die niet worden beantwoord. is de maat vol. Denk er sterk aan om naar het bedrijf toe te gaan. Wat een bittere ervaring. Ik lees ineens al de klachten op internet over dit bedrijf. Zelfs in RADAR TV een uitzending geweest. Nooit bestel ik iets op internet bij LIL.nl Nog steeds geen geld ontvangen. Klantenservice neemt de klanten niet serieus. Geen antwoord op mails. Ben hier erg gefrustreerd over.

De oplossing

Zsm mijn overgemaakte geld retour storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag. Allereerst onze excuses voor de vervelende situatie rondom uw bestelling. Ik zie dat het bedrag inmiddels naar u is overgemaakt. Graag benadruk ik dat Lil.nl nog nooit aan bod is geweest bij Radar.

    Vriendelijke groeten Evy-Lil.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janet015
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee de klacht is niet opgelost. Er is afgelopen vrijdagochtend 30 maart ineens een mail gestuurd met het bericht dat de terugbetaling al verstuurd zou zijn. Binnen 2 werkdagen moet ik dit dus ontvangen aldus dit bericht. Vandaag nog niets ontvangen dus misschien morgen 4 april !!! Ben erg schamper omdat ze niet meer geloofwaardig zijn. Ik geloof het pas als ik het op rekening zie staan. Zo niet dan ga ik er donderdag heen of zaterdag als het druk is en er misschien veel klanten zijn die gewaarschuwd kunnen worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen