Klacht LIL.nl : Faillissement en doorstart

Klachtnummer
# 312328
Gebruiker
Klachtmarion
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een tafel gekocht bij Lil.nl. en betaald 2 weken voor het faillissement. Niks ontvangen, alleen bericht van de curator.
Nu zag ik dat je gewoon weer meubelen kan kopen bin Lil.nl uit voorraad. Ik heb mail gestuurd naar Lil.nl maar niks gehoord. Hoe zit het eigenlijk? Kan dit zomaar in Nederland. Dat ze mijn betaalde tafel weer verkopen via hun zogenaamde nieuwe website en dat ik kan fluiten naar mijn geld.
Ik ben benieuwd

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen