Opgelost door LIL.nl : Geen geld terug, weinig/geen respons

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 286104
Gebruiker
Bartvb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een stoel besteld bij LiL. Bij bestelling lag de verwachte levertijd tussen de 5 en 8 dagen. Na 14 dagen wachten heen ik contact gezicht, hieruit bleek dat ZDF problemen hadden met de levering, maar dat de stoel wel zou komen. Een maand later weer gebeld. Na drie keer 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, uiteindelijk de bestelling geannuleerd omdat wij er helemaal klaar mee waren. Sindsdien wachten we al ruim 4 weken op ons geld. Reeds contact gehad, dit heeft tot nog toe niets opgeleverd.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bericht.

    Jammer om te horen dat uw bestelling op deze manier is verlopen.
    Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.

    Het bedrag is gisteren teruggestort op uw rekening. U heeft een mail ontvangen ter bevestiging.

    Indien u nog vragen heeft horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Team LiL.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bartvb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug. De termijn was inmiddels verstreken, maar gelukkig hebben we ons geld alsnog terug geregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen