Klacht LIL.nl : Geld niet terug na retour bestelling

Klachtnummer
# 118880
Gebruiker
R. Massop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling gedaan bij LIL.nl
artikelen voldoen niet aan verwachtingen en heb ze 4 weken geleden getourneerd. bevestiging ontvangen dat retour is aangekomen bij Lil.
Inmiddels wacht ik al ruim 3 weken op mijn geld. Ik meerdere malen contact gehad zowel per mail als telefonisch. Telkens wordt aangegeven dat ze het doorgaan geven aan de administratie en dat het binnen 2 werkdagen op mijn rekening staat. Echter komen ze deze belofte niet na met als gevolg dat ik nog steeds mijn geld niet terug heb.

De oplossing

Dat het geld uiterlijk vrijdag 17-7-2015 op mijn rekening staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Beste mevrouw Massop,

    Wij hebben uw review ontvangen.

    Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet positief is. Wij willen hierbij onze excuses aanbieden voor dit ongemak. Hierbij wil ik u laten weten dat het geld inmiddels is overgemaakt op uw rekening. Mijn collega heeft tevens telefonisch contact met u gehad.

    Met vriendelijke groet,

    Team LiL.nl

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen