Klacht LIL.nl : Geld terug GRAAG!!

Feline07

Vorige week een La Forma spiegel besteld. Gisteren geprobeerd te bellen, sta 20 minuten in de wacht, dus een mail gestuurd. Geen antwoord. Vandaag kreeg ik ze eindelijk te pakken. Zegt ze dat mijn spiegel pas over drie weken word geleverd!! Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Heb recensies opgezocht (nog nooit zulke slechte recensies gezien) ... hopen dat ik m’n geld terug krijg 😠

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug!!

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LIL.nl
    Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.

Uw bestelling is geannuleerd en er is bekend bij ons dat u het geld terug wenst te ontvangen. Dit bericht is doorgegeven aan de juiste afdeling, zij zullen er voor zorgen dat het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment van annuleren op uw rekening zal worden teruggestort.

Zodra de terugbetaling is verricht, wordt u hierover bericht per mail.

Team LiL.nl

Feline07
Er is nog steeds geen geld overgemaakt!! Gisteren heb ik WEER een half uur aan de telefoon moeten wachten voor ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg. Dit bevestigt alle slechte recensies. Niet bij LIL.NL kopen het zijn inderdaad oplichters!! WAAR BLIJFT MIJN GELD?!

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?