Klacht LIL.nl : Getaald maar niks gekregen dus geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303724
Gebruiker
Karanarie68
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hadden een eetkamerstoel van riviera maison besteld .gelukkig maar 1 voor eerst te proberen hoe hij zat. Het ging allemaal goed totdat het pakket wel aangemeld was bij post.nl maar nog niet afgeleverd. Om een verhaal kort te maken wel betaald maar tot op heden niks geleverd en niks meer gehoord

Gewenste oplossing

Dat mijn geld terug gestort wordt op de bank.
Geboden oplossing
Helaas hebben wij tot op heden niks meer vernomen of gehoord over onze bestelling. Ben er dan ook bang voor dat wij ons geld niet meer teurg zullen ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen