Klacht LIL.nl : Levertijd meer dan 2 maanden

Klachtnummer
# 154338
Gebruiker
Femkefolkertsma
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Eind december heb ik een product besteld wat ik nog steeds niet heb mogen ontvangen! op de website wordt vermeld dat het product binnen en dag geleverd kan worden. In de maand januari heb ik zelf contact gezocht en ik kreeg steeds de mededeling dat het geleverde product verlaat is. Ik heb tot nu toe nog geen product (w22.93552) mogen ontvangen. Het feit dat het artikel nog steeds een actieve bestelstatus op de website heeft vind ik zeer onterecht. Het is als consument zeer jammer dat ik iedere keer moet informeren over de status van het product en alleen maar excuses te horen krijg. Het is nu half febuari en wil graag een klacht indienen tegen dit bedrijf. Op de website wordt verkeerde informatie aangegeven wat zeer misleidend is voor de consument. De communicatie is zeer matig wat betreft de vorderingen van de status. En het bedrijf is niet oplossingsgericht of meedenken met de consument. Ik ontvang graag het aankoop bedrag retour inclusief een creditnota.

De oplossing

Creditnota en het geld zsm retour ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Beste Femke Folkertsma,

    Hierbij bevestig ik dat ik uw order op uw verzoek heb geannuleerd. Wij zullen dit bericht direct doorgeven aan onze financiële administratie en er zo voor zorgen dat het bedrag op uw rekening zal worden overgemaakt.

    Onze oprechte excuses voor het overschrijden van de aangegeven levertermijn. Ik vind dit een erg vervelende situatie en had dit graag anders gezien.

    Met vriendelijke groet,

    Sharon
  2. Auteur
    Femkefolkertsma
    Datum
    Graag ontvang ik een creditnota per mail
  3. Auteur
    Femkefolkertsma
    Datum
    Beste Lil,

    Ik heb nog steeds niet het gecrediteerde bedrag mogen ontvangen. En het is nu precies twee weken geleden dat ik de bestelling telefonisch geannuleerd heb. Volgens uw informatie zou ik het bedrag binnen twee weken ontvangen. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. .........
    Graag ontvang ik het aankoop bedrag z.s.m.
    Ik vind het echt belachelijk dat ik zo vaak contact moet zoeken omtrent het product en nu ook weer vanwege het aankoop bedrag.
  4. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Beste Femke Folkerstma,

    Ik wil mijn excuses aanbieden voor het feit dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Ik heb dit gelijk doorgegeven aan de Financiële afdeling zodat de terugbetaling vandaag nog zal plaatsvinden.

    Wij willen u bedanken voor uw feedback en zullen de bij u ontstane problemen meenemen om onze service te kunnen verbeteren.
  5. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    wij hebben u terugbetaald,

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?