Klacht LIL.nl : Levertijden zijn niet haalbaar, slecht bereikbaar

Klachtnummer
# 299627
Gebruiker
luukvduijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 maart een kast besteld, levertijd volgens de site 2-4 dagen.
Op 30 maart telefonisch contact gezocht, na ongeveer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan, kast gaat pas over 2 weken worden geleverd wegens leveringsproblemen.
Vandaag 9 april, op de site staat de kast in de aanbieding, levertijd 5-7 dagen. Telefonisch contact gezocht voor huidige stand van zaken, wederom 45 minuten in de wacht gestaan. Kast voorlopig niet leverbaar, wederom met 2 weken verlengd. Ik ben enorm boos geworden aan de telefoon, met gewenst resultaat. Dame aan de lijn ging direct contact zoeken met de leverancier. Ik werd na 10 minuten (zoals afgesproken) teruggebeld, kast wordt komende vrijdag geleverd.
Ook het verschil in prijs (aanbieding) wordt verrekend en teruggestort.

Kortom: telefonisch zeer slecht bereikbaar, aangegeven levertijden zijn niet haalbaar.
Pluspunt: Na telefonisch contact is er direct actie ondernomen en ben volgens afspraak teruggebeld en hopelijk wordt de kast toch binnen de eerste 2 weken geleverd....

De oplossing

Afspraken nakomen;
Klantenservice beter bereikbaar;
Levertijden op de site up to date houden;

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Het is zeker vervelend om zo lang in de wacht te moeten staan. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Wij werken er hard aan om onze bereikbaarheid te verbeteren. Bedankt voor uw feedback.

    Goed om te horen dat u vandaag van een levertijd bent voorzien.

    Met vriendelijke groet,

    Team LiL.nl

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen