Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LIL.nl : LIL BETAALD MAAR NIET TERUG
Details
Klacht
Op woensdag 19 maart eetstoelen van ZUIVEL RIDGE RIB van LIL ontvangen, omdat wij in de verbouwing zaten de stoelen op 28 maart uitgepakt, in alle vertrouwen dat ze goed zouden zijn. Ze zagen er verschrikkelijk uit, nietjes los en scheef aan alle kanten en een punt van de stof was zelfs niet genaaid, en stak er helemaal uit, kortom, een enorme teleurstelling. (zie bijgevoegde foto's) Deze stoelen direct op 28 maart terug gezonden naar LIL, met de klacht er bij dat ze er zo uitzagen, de telefoniste zei tegen mij, " uw klacht is niet naar wens" en noteerde niet wat er mee aan de hand was, ik wilde mijn geld terug en dat zou ik uiterlijk woensdag 11 april op mijn rekening hebben staan. Na diverse belletjes van 45 minuten in de wacht staan, en met nog een mail werd dat bevestigd door mevrouw Ilse.Het geld heb ik nu nog niet terug, en we zitten met 3 kleine kinderen al 2 weken zonder stoelen op krukjes te eten, ik heb nu geen geld voor nog ergens stoelen te kopen, daar moet ik op wachten tot ik het geld van LIL terug heb.
Ik wil dat het (mijn) geld direct op mijn creditcard gecrediteerd wordt,
Gewenste oplossing
Direct mijn geld terugBijlagen
- f4b39a1e-98c8-4750-86b3-76c966078a86.jpg 411 KB
- df7aa58e-c121-48f5-be0c-451deb85a3bc.jpg 653 KB
- 1ed7e412-e649-4f3e-aa57-45261b3e9247.jpg 377 KB
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.