Klacht LIL.nl : Lil komt eigen voorwaarden niet na en misbruikt veilig-winkelen-logo's.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 299369
Gebruiker
Logmeij
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bedrag retour gestuurd product wordt niet teruggestort. Op email wordt niet gereageerd, telefonisch contact pas na 30 min. in de wacht. Voeren Thuiswinkel Waarborg en Trusted Shop logo's. Thuiswinkel heeft per 3 april 2018 waarborg ingetrokken. Lil maakt misbruik van het Trusted-logo (zie hun website).

Gewenste oplossing

Terugstorting aankoopbedrag en verwijdering veilig-winkelen-logo's.
Geboden oplossing
Lil.nl heeft faillissement aangevraagd. De afhandeling van Klachtenkompas verloopt geautomatiseerd, waarbij de klant vooral op de computer aan het werk wordt gehouden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Logmeij
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen van Lil.
  2. Auteur
    Logmeij
    Datum
    Op 12 april reactie ontvangen (na opnieuw een klacht te hebben ingediend via Thuiswinkel). Het zou worden uitgezocht en moet spoed teruggestort. Echter tot op heden niets ontvangen. Na de telefonische toezegging op 16 maart, na 1 maand nog steeds geen terugbetaling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen