Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LIL.nl : Lil komt eigen voorwaarden niet na en misbruikt veilig-winkelen-logo's.
Details
Klacht
Bedrag retour gestuurd product wordt niet teruggestort. Op email wordt niet gereageerd, telefonisch contact pas na 30 min. in de wacht. Voeren Thuiswinkel Waarborg en Trusted Shop logo's. Thuiswinkel heeft per 3 april 2018 waarborg ingetrokken. Lil maakt misbruik van het Trusted-logo (zie hun website).Gewenste oplossing
Terugstorting aankoopbedrag en verwijdering veilig-winkelen-logo's.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.