Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LIL.nl : Lil.nl levert niet, en betaalt niet terug!
Details
Klacht
3 WEKEN geleden een bestelling gedaan van een Ridge Rib stoel.Ik moet meteen betalen, en stoel zal geleverd worden in 2 tot 4 werkdagen.
Hoor niets, dus na een week gebeld:
stoel komt echt eind van de week wordt er gezegd.
Na 1 1/2 week weer gebeld, stoel komt echt vandaag bij ons binnen en wordt dan morgen bij u geleverd.
Die dag na 17 uur weer gebeld, ja stoel is bij ons binnengekomen, u krijgt vannacht een mailtje met de track en track code.
Dit bleek dus allemaal gelogen te zijn, er kwam geen mail, dus volgende dag gebeld en stoel geannuleerd.
Toen kreeg ik te horen dat terugbetaling tot 2 weken kan duren.
Inmiddels 3 weken na bestelling en betaling van de stoel die nooit kwam, nog geen geld binnen.
Weer gebeld, 'oh ja, ik zal bericht sturen dat geld nu snel overgemaakt moet worden!'
Of te wel:
Koop niets bij deze firma!
Je wordt continu voorgelogen,
er wordt niet geleverd,
en bij annulering wordt je geld zolang mogelijk vast gehouden.
Inmiddels stoel bij andere firma besteld en dag later geleverd gekregen (had ik dat maar meteen gedaan!), maar waar blijft mijn geld?
En schadevergoeding voor alle belkosten is ook op z'n plaats!
Gewenste oplossing
Snel geld terugbetalen!Inmiddels 3 weken mijn geld kwijt voor stoel die kennelijk nooit zou komen?!
Schande dat terugbetalen zo lang duurt!
Vergoeding voor belkosten en bloemetje voor alle ongemak is ook zeker op z'n plaats!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.