Klacht LIL.nl : Lil.nl levert niet, en betaalt niet terug!

Rolstoel Mango

3 WEKEN geleden een bestelling gedaan van een Ridge Rib stoel.
Ik moet meteen betalen, en stoel zal geleverd worden in 2 tot 4 werkdagen.
Hoor niets, dus na een week gebeld:
stoel komt echt eind van de week wordt er gezegd.
Na 1 1/2 week weer gebeld, stoel komt echt vandaag bij ons binnen en wordt dan morgen bij u geleverd.
Die dag na 17 uur weer gebeld, ja stoel is bij ons binnengekomen, u krijgt vannacht een mailtje met de track en track code.

Dit bleek dus allemaal gelogen te zijn, er kwam geen mail, dus volgende dag gebeld en stoel geannuleerd.
Toen kreeg ik te horen dat terugbetaling tot 2 weken kan duren.

Inmiddels 3 weken na bestelling en betaling van de stoel die nooit kwam, nog geen geld binnen.
Weer gebeld, 'oh ja, ik zal bericht sturen dat geld nu snel overgemaakt moet worden!'

Of te wel:
Koop niets bij deze firma!
Je wordt continu voorgelogen,
er wordt niet geleverd,
en bij annulering wordt je geld zolang mogelijk vast gehouden.

Inmiddels stoel bij andere firma besteld en dag later geleverd gekregen (had ik dat maar meteen gedaan!), maar waar blijft mijn geld?
En schadevergoeding voor alle belkosten is ook op z'n plaats!

Snel geld terugbetalen!
Inmiddels 3 weken mijn geld kwijt voor stoel die kennelijk nooit zou komen?!
Schande dat terugbetalen zo lang duurt!
Vergoeding voor belkosten en bloemetje voor alle ongemak is ook zeker op z'n plaats!
In dit bericht staat dat het geld vanmorgen is teruggestort, helaas is het er niet. In het mailtje van LIL.nl staat dat terugbetaling 2 dagen kan duren. Oftewel, vanaf annuleren tot werkelijk het geld terugkrijgen duurt 2 1/2 week. Dus vanaf bestellen (en betalen!) tot geld terug duurt 5 weken! De vele extra telefoonkosten die ik heb moeten maken vanwege het niet leveren en niet terugbetalen van LIL.nl kan ik niet betalen met een kadobon. Ik geef duidelijk aan niet meer te willen kopen bij LIL.nl dus zo'n kadobon slaat nergens op!

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rolstoel Mango
    Weer gebeld met LIL.nl, kost mij meer dan 35 minuten beltegoed!, want nog steeds geen geld ontvangen!!

Dus nogmaals: bestel niets bij LIL.nl!!
    LIL.nl
    Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend voor u dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Graag bieden wij hiervoor nogmaals onze excuses aan.

Het betaalde bedrag is vanmorgen teruggestort op uw rekening. U bent hierover bericht per mail.
    Voor het ongemak hebben wij u een cadeaubon toegestuurd per mail.

Wij hopen u ondanks deze vervelende ervaring toch terug te zien in de toekomst. De cadeaubon is geldig t/m mei 2018.

Team LiL.nl

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?