Klacht LIL.nl : niet leveren, geen contact opnemen, niet terug storten van geld

esther66

20 augustus 2 lampen besteld met levertijd van 3 dagen en van 10 dagen. na 3 weken zelf contact gezocht, zou worden teruggebeld. na weer een week weer contact gezocht, eind van de week zou de levering zijn. Na nog een week weer contact gezocht gehoord dat de levering er nog niet was. toen levering geannuleerd, met de belofte dat de betaling binnen 2 weken teruggestortd zou worden. dat gebeurde niet. afgelopen maandag weer contact gehad, het bedrag zou meteen worden overgemaakt. we zijn nu weer 2 dagen verdr.

1. het bedrijf moet zelf contact opnemen over bestellingen die niet geleverd kunnen worden binnen de gestelde termijn
2. bij annulering moet er onmiddellijk terug gestort worden.
3. voor de 5 keer bellen en het ondertussen meer dan 7 weken het bedrag op de rekening hebben zou ik een vergoeding/ rente willen.

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LIL.nl
    Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor de lange levertijd. Wij begrijpen dat dit erg teleurstellend is en wij u hier beter over hadden moeten informeren. Uw feedback hierover geef ik door aan de betreffende afdeling.

Inmiddels zie ik dat het bedrag dat u heeft betaald is teruggestort.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.

Vriendelijke groet,

Team Lil.nl

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?