Opgelost door LIL.nl : niet terugbetalen na annulering order in verband met steeds verschuivende levertijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 167352
Gebruiker
ingridgovers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 20 maart stoel besteld bij Lil.nl B.V. en betaald. Levertijd volgens website 1-2 dagen. Op 24 maart mail dat de stoel niet op voorraad is. Na diverse telefoontjes van mijn kant geen zicht te krijgen op wanneer dan wel wordt geleverd. Order op 7 april geannuleerd.
Er heeft nog steeds geen terugbetaling plaatsgevonden. Ondanks dat er bij ieder telefoontje van mijn kant werd beloofd dat dit met spoed zou gebeuren. Laatste telefoontje vandaag weer hetzelfde verhaal. Ik vraag om een bevestigingsmailtje van het gesprek. Vorige keer nog wel ontvangen. Ik heb nu aangeven een klacht te gaan indienen. Ontvang terwijl ik dit typ een mail dat ze tot betaling zijn overgegaan. Ik ben benieuwd.

De oplossing

Terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Govers,

    Vanmorgen is het openstaande bedrag terugbetaald aan u. Het spijt ons dat dit zo lang heeft moeten duren.

    Afhankelijk van uw bank, ontvangt u dit bedrag vandaag of morgen op uw rekening. Indien u het bedrag niet heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Lysanne
  2. Auteur
    ingridgovers
    Datum
    Na indienen klacht is er direct gereageerd door Lil. Voordat je een klacht indient gebeurd er helemaal niets en word je aan het lijntje gehouden. Het heeft mij zeer veel tijd gekost. Heel slecht, onsympathiek bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ingridgovers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen