Klacht LIL.nl : Nog steeds geld niet terug

Hebikniet

1 augustus een tafel lamp besteld zou binnen 24 uur geleverd worden niet dus direct getelefoneerd naar de wel winkel lamp was niet voorradig terwijl op de site stond van wel direct geannuleerd zou binnen 14 dagen mijn geld terug gestort krijgen al 3 getelefoneerd en iedere keer word mij medegedeeld dat het direct overgemaakt wordt maar dat wordt dus niet gedaan heb nu mijn rechts bijstand verzekering gebeld dus alle kosten zullen voor rekening van jullie komen wat een slechte we winkel is dit dit was dus eens en nooit meer .

Oplossing is per direct mijn geld terug ik heb maar een a.o.w dus dit geld heb ik nodig dit was bedoeld als cadeau voor mijn kleindochter haar trouw dag nu heb ik haar maar geld gegeven dit geld van die lamp heb ik hard nodig

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LIL.nl
    Beste Tiny Keijenberg,

Het spijt ons te horen dat u het bedrag niet binnen de aangegeven termijn heeft terug gehad. Onze klantenservice neemt direct telefonisch contact met u op.

Sharon