Opgelost door LIL.nl : Onaanvaardbare ervaring als klant met LIL / ik wil graag m'n geld terug!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 287305
Gebruiker
Consumer10
Datum
1 reactie

Details

De klacht



W22.19.11.98
Op 29/102017 heb ik een product (nestbaar mandje curver 2x) besteld bij LIL wat niet geleverd kon worden. Ik heb vervolgens de gelegenheid gekregen om een ander product te kiezen, maar hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Na een telefoongesprek is de bestelling op 12/12/2017 door LIL geannuleerd en zou het bedrag Eur 27,90 binnen 14 dagen worden teruggestort. Op 28/12/2017 kreeg ik de bevestiging dat het bedrag zsm teruggestort zou worden en dat er een spoedbetaling van gemaakt zou zijn.... Het is nu 3/1/2018 en ik heb nog niets ontvangen.

De oplossing

Restitutie van het bedrag!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    LIL.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij vinden het erg vervelend dat u uw geld nog niet heeft terug gehad. Ik zal dit direct doorgeven aan de financiële administratie. Zij zullen ervoor zorgen dat het geld vandaag naar u wordt overgemaakt. Onze excuses dat de terugbetaling zo lang op zich heeft laten wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Team LiL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consumer10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het bedrag van het product dat niet geleverd kon worden nu wel direct teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen