Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door LIL.nl : Onaanvaardbare ervaring als klant met LIL / ik wil graag m'n geld terug!
Details
De klacht
W22.19.11.98
Op 29/102017 heb ik een product (nestbaar mandje curver 2x) besteld bij LIL wat niet geleverd kon worden. Ik heb vervolgens de gelegenheid gekregen om een ander product te kiezen, maar hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Na een telefoongesprek is de bestelling op 12/12/2017 door LIL geannuleerd en zou het bedrag Eur 27,90 binnen 14 dagen worden teruggestort. Op 28/12/2017 kreeg ik de bevestiging dat het bedrag zsm teruggestort zou worden en dat er een spoedbetaling van gemaakt zou zijn.... Het is nu 3/1/2018 en ik heb nog niets ontvangen.
De oplossing
Restitutie van het bedrag!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.