Klacht LIL.nl : Overgeschreven geld, geen goederen ontvangen, bedrijf is blut

Klachtnummer
# 301484
Gebruiker
D000
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een stoel besteld op 29.03.2018 en op 03.04. € 111,95 betaald maar nog niet geleverd! De opgegeven levertijd is niet gehaald. Ik wil graag informatie over wanneer en met welke verzendpartner mijn pakket zal komen, of wanneer mijn geld aan mij wordt teruggegeven.

Gewenste oplossing

Reageer op mijn e-mail en geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    D000
    Datum
    LiL sent me an E-Mail, i sent them what they wanted ( invoice, proof of payment). Now I am waiting for more information about my Order & when i get my money back.

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen