Klacht LIL.nl : Veel te lange levertijd van een klok, ik heb de indruk dat ze gewoon geen actie ondernemen.

sad Niet opgelost
Juditsky

In juli heb ik een klok besteld bij woonwinkel Lil.nl. Na een week of vier ben ik maar eens gaan bellen en iedere keer krijg ik het antwoord dat de klok echt volgende week geleverd zal worden. Daar heb ik Lil natuurlijk op aangesproken en ik kreeg een ander antwoord; na tig keer bellen veranderde men van antwoord; de leverancier zou komen in week 42 en echt, dan zou de klok geleverd worden. Nu is het week 42 en misschien naïef, maar ik dacht echt dat het nu wel zou gebeuren. Voor de zekerheid weer gebeld en tot mijn stomme verbazing werd ijskoud beweerd dat volgens een notitie de klok in week 44 zou komen. Ik heb gezegd dat ik nu toch een leidinggevende wilde spreken en dat wordt geweigerd.
Ik kan natuurlijk de bestelling cancellen, maar a. weet ik niet of ik dan het geld terugkrijg, maar b. ik wil gewoon deze klok.

Dat de klok geleverd wordt binnen 2 weken!

Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

LIL.nl
    Goedemorgen mevrouw Barendsen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wij zijn ons ervan bewust dat u al lang wacht op uw bestelde wandklok. Graag hadden wij de klok allang aan u uitgeleverd, maar omdat wij geen voorraad hebben zijn wij hierin afhankelijk van onze leverancier.

U heeft gisteren contact gehad met medewerkster Ilse. Zij heeft u aangegeven, na contact met onze afdeling inkoop en de leverancier, dat uw bestelling in week 44 zou worden geleverd. U wilde ook dat wij dit op deze manier zouden noteren in uw order. Dit heeft Ilse gedaan.

Vanmorgen belde u ons weer en wilde weer de levertijd weten. Medewerker Erwin gaf aan dat Ilse u dit gisteren al had verteld. Daar Erik niet meer informatie kon geven dan dit, was het dan ook niet nodig om met een leidinggevende te spreken, daar diegene hetzelfde zou gaan vermelden en u gisteren ook al op de hoogte was gebracht.

Wij hebben de leverancier verzocht uw order met spoed uit te leveren. Wij gaan ervan uit uw order in week 44 uit te kunnen leveren.

Duurt bovenstaande levering u te lang? U heeft altijd de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wij helpen u graag met het zoeken naar een passend alternatief!
    Bij een annulering ontvangt u het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug van ons.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Team LiL.nl

Juditsky
Lil.nl blijft loze beloftes doen over de levering van een in juli bestelde klok. Iedere keer beloven ze dat hij "volgende week" geleverd wordt. Ik heb gevraagd om een teamleider te spreken te krijgen, dat wordt geweigerd door degene die de telefoon aanneemt. De klacht is a. de lange levertijd maar b. de inadequate behandeling. Ik heb de indruk dat de webshop gewoon geen enkele actie onderneemt en ik krijg geen verantwoordelijke te spreken. Dus de klacht blijft staan.

Ook een klacht indienen over LIL.nl ?