Wij vinden dat LIL.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LIL.nl : Veel te lange levertijd van een klok, ik heb de indruk dat ze gewoon geen actie ondernemen.
Details
De klacht
In juli heb ik een klok besteld bij woonwinkel Lil.nl. Na een week of vier ben ik maar eens gaan bellen en iedere keer krijg ik het antwoord dat de klok echt volgende week geleverd zal worden. Daar heb ik Lil natuurlijk op aangesproken en ik kreeg een ander antwoord; na tig keer bellen veranderde men van antwoord; de leverancier zou komen in week 42 en echt, dan zou de klok geleverd worden. Nu is het week 42 en misschien naïef, maar ik dacht echt dat het nu wel zou gebeuren. Voor de zekerheid weer gebeld en tot mijn stomme verbazing werd ijskoud beweerd dat volgens een notitie de klok in week 44 zou komen. Ik heb gezegd dat ik nu toch een leidinggevende wilde spreken en dat wordt geweigerd.Ik kan natuurlijk de bestelling cancellen, maar a. weet ik niet of ik dan het geld terugkrijg, maar b. ik wil gewoon deze klok.
De oplossing
Dat de klok geleverd wordt binnen 2 weken!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.