Klacht LIL.nl: Schandalig bedrijf lil.nl

luukvduijn

Op 27 maart een kast besteld, levertijd volgens de site 2-4 dagen.
Op 30 maart telefonisch contact gezocht, na ongeveer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan, kast gaat pas over 2 weken worden geleverd wegens leveringsproblemen.
Vandaag 9 april, op de site staat de kast in de aanbieding, levertijd 5-7 dagen. Telefonisch contact gezocht voor huidige stand van zaken, wederom 45 minuten in de wacht gestaan. Kast voorlopig niet leverbaar, wederom met 2 weken verlengd. Ik ben enorm boos geworden aan de telefoon, met gewenst resultaat. Dame aan de lijn ging direct contact zoeken met de leverancier. Ik werd na 10 minuten (zoals afgesproken) teruggebeld, kast wordt komende vrijdag geleverd.
Ook het verschil in prijs (aanbieding) wordt verrekend en teruggestort.

Kortom: telefonisch zeer slecht bereikbaar, aangegeven levertijden zijn niet haalbaar.
Pluspunt: Na telefonisch contact is er direct actie ondernomen en ben volgens afspraak teruggebeld en hopelijk wordt de kast toch binnen de eerste 2 weken geleverd....

Zaterdag 14 april, helaas geen kast geleverd. Telefonisch contact gehad, lil.nl neemt maandag contact op met leverancier en bellen mij direct terug.
Vandaag 16 april, ben niet gebeld dus maar weer zelf gebeld. Wederom 45 min in de wacht gestaan. Kast gaat pas begin mei worden geleverd, kan geen exacte datum worden verteld. Medewerker (Erwin) wimpelt alles af met "ja ik snap dat het vervelend is, maar meer kan ik u ook niet vertellen". Ik krijg geen nummer van leverancier, kan ook niet doorverbonden worden met een leidinggevende om mijn beklag te doen, krijg ook geen emailadres o.i.d.
Kortom je wordt als klant maximaal in de maling genomen, schandalig hoe lil.nl met hun klachten om gaat!

Zou iedereen willen adviseren om daar nooit, maar ook nooit iets te bestellen!!!

LIL.nl
    Goedemiddag, bedankt voor uw klacht.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas kunnen wij geen datum garanderen. De aangegeven levertijd is een indicatie die onder voorbehoud wordt gecommuniceerd. Wij vertrouwen erop dat de afspraak wordt nagekomen. Uiteraard doen wij voor u onze uiterste best de bestelling zo snel mogelijk aan u te leveren.

Wij werken er hard aan onze bereikbaarheid te verbeteren, wij begrijpen dat het vervelend is om zo lang in de wachtrij te staan. Onze excuses voor het ongemak.

Team LiL.nl

luukvduijn
Uiteindelijke oplossing Dit is geen oplossing, dit is exact dezelfde onzin die aan de telefoon wordt verkondigd. "Ja wij begrijpen dat het vervelend is en wij doen er alles aan om de afspraken na te komen". Er wordt blijkbaar helemaal niets gedaan om afspraken daadwerkelijk na te komen. De klant heeft het bestelde product al betaald en de klant mag vervolgens gaan wachten, hoe lang weet niemand! Net zolang todat lil.nl het bestelde product gaat opsturen. Kansloos bedrijf, schandalig hoe lil.nl met klanten omgaan!