Klacht Limburgse Rolluiken Industrie: Oude afstandsbedieningen zijn stuk. Bedrijf kan geen nieuwe leveren.

# 195385
marleen.lamain

De Limburgse Rolluiken Industrie in Reuver heeft voor de gehele benedenverdieping en de badkamer rolluiken geplaatst in 2011 en 2014. De afstandsbedieningen voor de achterdeur zijn niet erg stabiel en merkloos. Van de 3 is er nog een die het doet, maar dat zal niet lang meer duren. In het verleden zijn er al een paar stuk gegaan en deze zijn toen moeiteloos vervangen. Nu ben ik al vanaf juli bezig om nieuwe afstandsbedieningen te bemachtigen voor de achterdeur. Het betreffende bedrijf heeft deze merkloze afstandsbediening uit de roulatie gehaald. In het begin reageerde het bedrijf heel af en toe, maar nu helemaal niet meer. Wij hebben een groot huis, dus de Limburgse Rolluiken Industrie heeft heel goed aan ons verdiend. Kan het zo maar zijn dat een bedrijf een afstandsbediening uit de roulatie haalt en je dan laat zitten met een open of dicht luik?

4 nieuwe stabiele afstandsbedieningen, die worden "ingelezen" door een deskundige.

Wij vinden dat Limburgse Rolluiken Industrie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Limburgse Rolluiken Industrie?