Opgelost door Lincherie Alkmaar: Slecht product voor veel geld.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270901
Gebruiker
Ddj571
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft voor de vakantie een bikini aangeschaft. Na 2 of 3 keer dragen vertoonde de bikini al sporen van slijtage.
Een bezoek aan de winkel had als resultaat dat de bikini opgestuurd gaat worden voor onderzoek. Ook kreeg ze een mededeling dat het haar eigen schuld kon zijn door bv glijbaan gebruik. In dit geval is dat niet aan de orde geweest. Het betreft hier een slecht product.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lincherie Alkmaar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ddj571
    Datum
    Lincherie Alkmaar heeft contact opgenomen, maar kwam net hetzelfde ..... verhaal. Kortom geen enkele vorm van service. Je mag je centen komen brengen, maar als het dan even niet goed is hoef je niet terug te komen. Service 0 punten. Wij gaan er niet meer heen. Het laatste product hebben wij bij deze winkelketen gekocht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ddj571
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lincherie heeft na ruggespraak met de leverancier van het product het product terug genomen en het aankoopbedrag naar ons overgemaakt. Voor ons is de zaak afgedaan. Het merk in kwestie heeft voor ons afgedaan, maar voor de toekomst sluiten wij niet uit dat we nogmaals iets bij Lincherie Alkmaar kopen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lincherie Alkmaar?