Klacht Linda: 3x bedrag geïncasseerd voor 1 abonnement van 56 euro.

vanvliet/linda

Bij afsluiten van vervolgabonnement fout gemaakt bij de administratie. Hierdoor is mijn abonnement van 56 euro 2x afgeschreven. Na vele telefoontjes en mails (waar niet op gereageerd wordt) schetst mijn verbazing dat vandaag ipv 56 euro terug te storten. vandaag een bedrag van 45.18 euro afgeschreven. Wederom met de klantenservice gebeld. Gevraagd of ik een leidinggevende kan spreken, maar dat kan niet. Vervolgens verzocht of het hoofdkantoor dan contact met mij op kan nemen om een en ander wederzijds uit te leggen. En waarom er vandaag wederom een bedrag is geïncasseerd. Maar ook met het hoofdkantoor kan de klantenservice mij niet in contact brengen. Samenvattend: op 9 juli j.l. en op 30 juli j.l. is een bedrag van 56 euro afgeschreven en op vandaag op 17 september 45,18 (dit bedrag heb ik wel teruggeboekt).

Het teveel betaalde terugstorten op mijn rekening.

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Linda?