Klacht Linda: Geen welkomgeschenk

Klachtnummer
# 86689
Gebruiker
H
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Enkele weken gelden heb ik een Linda abonnement afgesloten met als welkomsgeschenk een slowjuicer. Ik heb dit telefonisch gedaan om ook na te vragen of er wel nog slowjuicers waren. Ik kreeg het antwoord dat er nog volop waren en dat ik kon kiezen tussen een zwarte of een zilverkleurige. Het abonnement was een verrassing voor onze dochter, die net verhuisd was en de slowjuicer zou op mijn adres worden afgeleverd. Ik heb nog expliciet gevraagd of ik het cadeau dan voor 6 december in bezit had want dan kon ik dit cadeau doen op 6 december. Op 18 november heeft mijn dochter haar eerste Linda ontvangen. Vandaag, 2 december , heb ik toch maar even met de Linda gebeld om te vragen of ik de slowjuicer deze week kon verwachten. Ik kreeg te horen dat alles was uitverkocht en dat ik een alternatief cadeau mocht kiezen. Dus niet. Ik heb meteen het abonnement gestopt en tevens mijn eigen abonnement gestopt. Ontzettend teleurstellend!

De oplossing

Ik verwacht dat ze hun afspraak nakomen. En als dat niet mogelijk is dan moet de klant onmiddellijk een bericht krijgen. En niet als de klant actie onderneemt om na te vragen wanneer het cadeau komt.
Ik vind dit een verkeerde manier van klanten werven. We zijn enorm teleurgesteld en boos.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Linda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen