Opgelost door Linda: Linda betaalt, ondanks toezeggingen, restitutie niet terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555723
Gebruiker
iPellie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-06-21 heb ik 55,61 betaald ivm abonnement Linda magazine. Op 25-06-21 heb ik het abonnement via de website stopgezet [ref. #1192947]. Op 07-07-21 kreeg ik hiervan een bevestiging. In de bevestiging staat dat LINMAG 205 de laatste levering zou zijn en dat er geen bedrag teruggestort zou worden.

Naar aanleiding hiervan dezelfde dag contact opgenomen met de klantenservice. Ik moest toen een bewijs van mijn betaling (?) per email sturen. Hiervan heb ik op 08-07-21 een bevestiging gekregen [ref #1217829]

Op 27-07-21 kreeg ik bericht dat een bedrag van 24,31 terugbetaald is. Dit klopte niet en vervolgens weer contact opgenomen met klantenservice. Ik moest toen een bewijs sturen van de transacties en dat ik geen bedrag (??) had ontvangen. Hiervan op 02-08-21 een bevestiging ontvangen [ref #1269030] Het bericht zou worden doorgestuurd naar het hoofdkantoor.

Op 17-08-21 bericht ontvangen dat het bedrag binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan. Op 25-08-21 weer een bericht gestuurd dat ik nog steeds niks ontvangen had. Op 01-09-21 [ref # 1315609] bericht van klantenservice dat het erg druk was en of ik wilde laten weten of ik bedrag al had ontvangen. Dit was niet het geval en de klantenservice zou contact opnemen met financiële afdeling. Ik wilde graag weten naar welk reknr het bedrag is overgemaakt.

Inmiddels is het 14-09-21 en ik heb nog steeds niks gehoord en geen bedrag ontvangen.

De oplossing

Ik wil dat de restitutie zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
iPellie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag heb ik de restitutie eindelijk ontvangen door tussenkomst van ‘de backoffice’ van Linda. Fijn dat het opgelost is, wel erg jammer dat het bijna 3 maanden moest duren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Linda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen