Opgelost door Linda: Linda betaalt, ondanks toezeggingen, restitutie niet terug

content Opgelost
iPellie

Op 23-06-21 heb ik 55,61 betaald ivm abonnement Linda magazine. Op 25-06-21 heb ik het abonnement via de website stopgezet [ref. #1192947]. Op 07-07-21 kreeg ik hiervan een bevestiging. In de bevestiging staat dat LINMAG 205 de laatste levering zou zijn en dat er geen bedrag teruggestort zou worden.

Naar aanleiding hiervan dezelfde dag contact opgenomen met de klantenservice. Ik moest toen een bewijs van mijn betaling (?) per email sturen. Hiervan heb ik op 08-07-21 een bevestiging gekregen [ref #1217829]

Op 27-07-21 kreeg ik bericht dat een bedrag van 24,31 terugbetaald is. Dit klopte niet en vervolgens weer contact opgenomen met klantenservice. Ik moest toen een bewijs sturen van de transacties en dat ik geen bedrag (??) had ontvangen. Hiervan op 02-08-21 een bevestiging ontvangen [ref #1269030] Het bericht zou worden doorgestuurd naar het hoofdkantoor.

Op 17-08-21 bericht ontvangen dat het bedrag binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan. Op 25-08-21 weer een bericht gestuurd dat ik nog steeds niks ontvangen had. Op 01-09-21 [ref # 1315609] bericht van klantenservice dat het erg druk was en of ik wilde laten weten of ik bedrag al had ontvangen. Dit was niet het geval en de klantenservice zou contact opnemen met financiële afdeling. Ik wilde graag weten naar welk reknr het bedrag is overgemaakt.

Inmiddels is het 14-09-21 en ik heb nog steeds niks gehoord en geen bedrag ontvangen.

Ik wil dat de restitutie zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

iPellie
Vandaag heb ik de restitutie eindelijk ontvangen door tussenkomst van ‘de backoffice’ van Linda. Fijn dat het opgelost is, wel erg jammer dat het bijna 3 maanden moest duren.

Ook een klacht indienen over Linda?