Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Linda: misleiding klant door door laten lopen abonnement
Details
Klacht
met een actie een abonnement afgeslopen op de Linda, dit was voor 1 jaar het abonnement zou automatisch aflopen en je hoefde niets te doen.nu blijkt dat schijnbaar de uitgever een mailtje heeft gestuurd waarin dit weer werd herroepen waardoor het abonnement gewoon doorloopt wat ik mij niets van kan herinneren.
vervolgen krijg ik een acceptgiro waarin ik opnieuw moest betalen, maar het abonnement was al weer in gegaan, waardoor naar een telefoontje blijkt dat het dus toch is doorgelopen en ik de alsnog 9,95 moet betalen, een schandalige actie
Gewenste oplossing
terugdraaien extra kostenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.