Klacht Linda: misleiding klant door door laten lopen abonnement

Klachtnummer
# 380245
Gebruiker
NS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

met een actie een abonnement afgeslopen op de Linda, dit was voor 1 jaar het abonnement zou automatisch aflopen en je hoefde niets te doen.
nu blijkt dat schijnbaar de uitgever een mailtje heeft gestuurd waarin dit weer werd herroepen waardoor het abonnement gewoon doorloopt wat ik mij niets van kan herinneren.
vervolgen krijg ik een acceptgiro waarin ik opnieuw moest betalen, maar het abonnement was al weer in gegaan, waardoor naar een telefoontje blijkt dat het dus toch is doorgelopen en ik de alsnog 9,95 moet betalen, een schandalige actie

Gewenste oplossing

terugdraaien extra kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Linda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen