Klacht Linda: teveel betaald abonnements geld word niet terug betaald

Klachtnummer
# 483337
Gebruiker
J.H.T. Kuyl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de Linda 14 augustus opgezegd en zou 83,40 terug gestort krijgen van teveel betaald abonnements geld. Na verschillende telefoon gesprekken en E mails naar de klantenservice van Linda 7 september de toezegging gekregen dat het geld binnen 10 werkdagen teruggestort zou worden. Tot op heden is er nog niets gestort en ook op E mails word niet meer gereageerd. Uit verschillende recensies op internet blijkt dat veel mensen op hun geld wachten van Linda

De oplossing

het geld zo snel mogelijk terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Linda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen